Jeg sparer på glass

 

Det har blitt lørdag!

 

Etter hvert komme meg ut den døra! Titte litt rundt, det hører med på en lørdag..Kjøpe seg en kaffe et sted! Jeg sparer på gjenstander i glass..Kunstglass og glass i aller varianter. Til og med blomsterpotter i glass er jeg fan av. Kaffekopper, hjerter, boller, kunstglass, karafler etc..

 

 

Disse karaflene har jeg tre stykker av. Det er trykket forskjellige motiver på dem. Det er en stund siden jeg har funnet disse på loppemarked nå. På en liten stund fant jeg alle tre. I løpet av et år tenker jeg, nå finner jeg ikke slike lenger! Aner ikke noe om dem, har nok googlet – men husker ikke nå..Ca. 14 cm høye.

 

Jeg holder fremdeles på med vårrengjøringen og tar litt i ledige stunder. Alle skuffer og skap og hyller og vinduer – skal få besøk av meg! Det ryddes, sorters og alt som hører med! Jeg begynte et par uker før påske, så kom påsken og besøk..Nå er jeg tilbake der jeg slapp med bøtte og klut….🥰 Juhu…….Det er jo vår på kalenderen!

 

NYT DAGEN

 

14 kommentarer
    1. Jeg er imponert over energien din når det gjelder å shine huset. Når våren kommer er det fint at det er fint i huset, rene vinduer etc. Men når våren kommer får jeg enda mer behov for å bare forsvinne ut døra for å kose meg ute. Vekk fra det som trenger å shines 😀

      1. Begynner tidlig og holder på noen timer hver dag…Til slutt er jeg i mål…kommet meg rundt..
        Blir mye lort og støv etter vinteren med vedfyring og det der. Nå er det lufting og shining som må til…
        Ute rekker jeg å være allikevel…:-) Men takk..

    2. Jeg liker også ting i glass! De hjertene du har her, er kjempelekre! Var innom Nøstetangen på Hokksund på fredag formiddag…. der var det myyye lekkert og dyrt…. kunne ønska meg hele sjappa….. 🙂 klemmer

      1. Ja, du liker også glass – det har jeg sett. Der er vi også like. Hørtes ut som en butikk man kunne brukt kortet ja.
        Gøy å titte også og kanskje komme tilbake og kjøpe etter å ha blitt enig med seg selv..💙💚
        God klem i kvelden..

    3. Jeg liker også farga glass.🤩
      Skjønner godt at du samler på det.👌🏻
      Det er godt med vårrengjøring.🤗
      Jeg er ikke kommet i gang enda, men håper det blir ganske så snart.🤗
      Ha en fin kveld!🤩🥰

      1. Tusen takk, farget glass er nydelig. Moro å se etter og finne brukt eller der de blåser glass.
        Så masse fint!
        Vårrengjøring er bare gøy synes jeg, ikke stress – tar det sånn det passer med andre gjøremål..
        Og man får en god følelse inne i seg..Deilig.
        Nyt kvelden….:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg