Jeg snurret lykkehjulet

 

Det er søndag!

 

Jeg snurret og “du vil gjøre et kjempekupp”…Spennende…

 

Tur i skog og mark ble det tidligere i dag, i tykk tåke! Så satt jeg her hjemme litt etterpå og begynte å bli rastløs..Så etter en stund ble det tur til byen! Søndager, da spiser jeg ute… 🙂 Litt tung i hodet av været i dag, men lettet litt i hodet da jeg dro ut på ettermiddagen..Tåke + Solliv = dårlig kombinasjon..

 

 

Grønne enger, det er alltid så fint! Men ikke mange sjelene ute og gikk i formiddag..det er vel tungt å klatre over dørstokken! Kan være høy den.

 

 

Koselig med litt stemning i byen! Masse folk ute på spisestedene og det synes jeg er flott! Vil vi ha restauranter her i byen så må vi bruke dem! <3 

 

 

Jeg spiste på Wok & Bowl Market – ikke så lenge siden jeg har vært der, men da bommet jeg til de grader på menyen..Så tenkte jeg får gi  dem en sjanse til! Ris, kylling, blomkål, brokkoli, gulrøtter og Wok Market saus. Det var godt det og grønnsakene var skikkelig sprø og gode.. Ikke sånn dampet i hjel som det kan bli når man koker grønnsaker her hjemme! 

 

Etterpå innom Bensærn og kjøpte meg en donuts..

 

Så dagen ble ikke så værst den, jeg synes jo ikke akkurat søndager er så lystige! Og hvertfall ikke i det grå novemberværet..Men sånn er det jo på den tiden her, skal jobbe litt med litt strikk og garn jeg nå! 🙂 

 

Du får ha en fin søndag videre.

18 kommentarer
      1. Ja, mett blir man jo…
        Men synes det er koselig å spise ute på søndager, blitt en ny greie for meg! 🙂 Når det passer sånn..

    1. Godt å ha en slik dag å glede seg til med middag ute! 🥰👍 Fin tid framover nå med julelys i gatene og snart advent. Det blir lysere med snø, men deilig med milde temperaturer. Kos deg med strikking! 🧶Jeg holder på med sokker og etterpå blir det genser.

      1. Veldig koselig å gå i byen nå og se masse lys og pynt..Elsker å gå rundt slik å titte.
        Det er så koselig..Ute på landet her er det jo mørkt.
        Sokker er flott, godt å ha noe strikketøy i høsten synes jeg.
        God kveld og kos deg masse! 🙂

    2. Ser ut til at du var heldig med lykkehjulet.😄👍🏻
      Tåke og novembermørket er ikke den beste kombinasjonen, nei.
      Kos deg med strikkingen resten av kvelden.🤗.

      1. Lykkehjulet har jeg trua på! 🙂 Gøy..
        Nei, ikke for meg som er ute-menneske..Begrenset hvor mange timer man kan være ute hver dag nå synes jeg.
        Andre menensker slapper godt av i sofaen, er jo ikke der jeg.. 🙂
        God kveld…

    3. Spennende med et kjempekupp da! 🙂 Du er ikke så glad i søndager, så bra at du har kosa deg idag! Maten høres nydelig ut! Her har det vært skautur og bål, så middagen min blei der…. lunsjkaker og poteter! Ellers har jeg vært hjemme – ordna med noen julegaver, og hekla på en julegave til lillegutt! Klem <3

      1. Herlig, du har kosa deg du… Lykkehjulet <3
        Jeg har gått flere turer og det er deilig..Men ble litt tung i hodet, men hjalp å dra til byen.
        Godt å spise ute, søndager og meg har aldri vært noen god kombinasjon..
        Jeg er for at alt er åpent 7 dager i uke, hehe…
        Strikket litt jeg i dag og hekla litt i går kveld..God kveld vennen, klem..

    4. Ikke noe spennende middag her i går, bare en sånn stor rett i koppen nudelsak. Jeg er ikke så glad i tåka jeg heller, og heldigvis er det litt bedre vær her i Oslo i dag. Ha en fortsatt fin mandag, klem 🤗

      1. Tåke kan være litt tungt for mitt hode, men det hjalp faktisk å være ute…Inne kom hodepinen.
        Ja, noe varmt må man ha i seg..
        Kos deg masse med mandagen…

      1. Det smaker alltid å spise i byen, koselig på søndager..
        Grått i dag, men ikke sånn tykk tåke som i går.
        Da fikk jeg skikkelogi vondt i hodet! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg