jeg skulle bare

 

Jeg skulle bare innom Europris for å kjøpe batterier til røykvarslere her i huset. Dere vet, det kommer mer og mer julepynt i butikkene nå. Og vi er svake sjeler. I hvertfall er jeg det. Det er gøy å pynte litt til jul og få julestemning. Den kommer jo ikke av seg selv. Den må jobbes med. Trenger ny dørmatte. Den jeg har er blitt fillete og skal hives etterhvert. Men jeg trengte ikke med nisser. Men tenkte jeg kjøper den og legger den ved døra etterhvert og når jula er over. Så blir det en ny matte 🙂 da hadde jeg lissom en plan i dag! Har lagt om til vinterdekk i dag også. Ikke jeg da, men bestilte time et sted der de gjør den jobben. Dekkene har jeg her i garasjen. Føler ikke at jeg trenger dekk-hotell. For å vaske og ordne dekk og stable de på plass – greier jeg selv.

Ute er det nitrist vær. Er innafor med tur i dag jeg. Gikk den turen på formiddagen. Men alltid deilig å gå litt på kvelden også. Får se hva jeg gidder. I dag hadde vi rester etter middager. Litt pizza, litt kylling og litt fiskesuppe. Det må jo spises. Vi hiver ikke rester her i huset 🙂 Og veldig godt med restemat. Jeg tok fiskesuppe og sønnen det andre….Veldig kjekt. 

 

Så da skal jeg lese litt og ta frem litt strikketøy etterhvert. Når kvelden kommer er det deilig å slappe av her hjemme 🙂 Må ikke noe da lissom…utenom en liten tur da 🙂

 

Kjekk kveld der du er 🙂 

 

10 kommentarer
    1. Så bra du har fått på vinterskoa. Det er en god stund siden her. 🙂 Sitter og venter på første vinterstormen, men den vil ikke ta helt av her. Men han er grom ute på kysten. 🙂 Du er neppe den svakeste sjela mellom Europris sine reoler. det er jeg sikker på 😀

      1. Hehe, det er vel flere svake sjeler der ute som liker å titte på krims og krams <3 deilig med vinterdekk. 10 grader her, men plutselig snur det og da er det laaaange køer på verkstedene 🙂 Men var mye folk der i dag også.

    2. det var en smart plan ,fin var matta også :=) nei hiver ikke mat her i heimen heller,restemat er god mat .Ble ikke flere turer på meg i dag,men har vasket flere maskiner med klede,tørketrommelen er i kjelleren så det har blitt noen runder opp og ned kjellertrappen,nå er ene hofta plagsom ,håper den er bedre i morgen :=) nyt kvelden

      1. Fin den matta ja, ble julete med det samme 🙂 og er jo også nyttig. Det må spises opp rester helt klart. Bra trim det. Mamma har kjeller og trapp. Jeg har hus med alt på en flate 🙂 så ingen trapper på meg her jeg bor…

    3. Koselig matte da! Det går fort mot desember og vintersko på bilen har jeg også fått. I går kveld da jeg gikk tur var det nesten så jeg kjente vinteren komme. Plutselig er det hvitt tenker jeg. Ha en fin kveld.

      1. Tusen takk, litt sånn vinterluft i dag synes jeg. Plutselig er det kaldt og glatt og da er det greit å være klar med dekk i hvertfall..Fin kveld til deg…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg