jeg skeia ut – med hva?

 

Stille og rolig feiring her hos meg i kveld..Men da jeg syklet hjemover fra jobben i ettermiddag så syklet jeg innom byen! 🚲

 

Jeg er jo egentlig veldig glad i by og folk, og går det for lang tid uten besøk i byen så får jeg litt pusteproblemer…haha…Dumpa ned på Kaffebrenneriet og valgte meg kaffe og rekebaguett…(den ble spist før jeg fikk dratt opp mobilen av sekken! Dessverre var det en del duer og måker og spurver der og de var rett og slett litt masete! Sånt synes jeg ikke er greit, men neste gang så setter jeg meg inne! For jeg vil nyte maten min…uten fjær! 

 

 

Jeg valgte en type som het “sommerkaffe” – den var veldig god! Traktekaffe, men ikke sånn besk, men mild og rund smak! 

 

Har du funnet frem 7 sorter under puta ikke jeg…her er det snart leggetid! 

 

Igjen – ha en fin kveld 🍒

10 kommentarer
      1. Ja, det har lett for å bli mye fugl i byen og det kjedelig.
        Denne kaffen var god, skal kjøpe mer av når jeg er innom! Koselig å sitte ned
        litt og slappe av og se på folk..Ha en fin dag! 🙂

    1. Nei sju sorter under puta var ikke i mine tanker i går 😄 men en fin kveld var der. Trasig når fuglene blir så innpåslitne når man sitter ute for å nyte maten.
      God ny dag ønskes deg 🤗

      1. Tusen takk, nei ble ingen drøm her heller <3
        Ja, de var veldig slitsomme altså..og spurvene var helt oppe i ansiktet mitt!
        fin dag videre 🙂

    2. Godt med en kafetur, men de fuglene er ikke så hyggelige mens man spiser.
      Vi hadde en måke som var svært ivrig på uteserveringa vår.
      Hvis noen snudde på hodet, kunne den snappe med seg et pizzastykke, den frekkasen!
      Håpløst var det å bli den kvitt også.
      Her ble det heller ikke 7 sorter under puta siden jeg allerede har en mann.
      Nyt fredagen!

      1. God morgen…Fugler og mat er slitsomt..Dessverre er det slikt her ved kysten.
        Men man må bare sette seg inne når man spiser..Fort maten var spist var de borte alle som en..
        Skjønner godt ditt valg med blomster….<3

    3. Samme problemet i Tromsø også. Spiser heller inne for å ha maten i fred. Det er koselig å sitte ute å spise når været er fint. Ingen 7 sorter under puta, da jeg har mann. Været i går var mye vind og regn. Så var inne også på tv.
      Ha en fin helg. Klem

      1. 7 sorter passer nok ikke for deg, du er godt gift <3
        Liker meg best utendørs når jeg er ute slik, men man må bare spise inne og gå ut etterpå.
        Dessverre er man plaget her ved kysten av fugler som tigger..
        Ønsker deg en fin dag, klem fra meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg