7 sorter under puta

 

St.Hans

 

Tidligere om åra så jobbet vi halv dag på St.Hans aften, men det er lenge siden altså…Jeg har jo snart jobbet i 100 år! Slike goder er det slutt på…Det var en god gammel særavtale som vi hadde gjennom kommunen. Men ting forsvinner, det er ikke som før! 

 

Men det jeg skulle skrive om da! Det er: Man plukker 7 sorter med markblomster og legger dem under hodeputa natta 23. juni – til 24. juni…Det er vel det sagnet sier..

 

Så drømmer man om den fremtidige kjæresten! (Hvis man ikke har noen)..💜 Men været er så rustent i dag så jeg vet ikke om jeg orker å storme ut noe mer i kveld jeg, for å plukke blomster mener jeg! Og så er det sommerhytta også, jeg har min favoritt og det er de som bare har en hammer..Synes de har den fineste hytta jeg, og uteplassen er helt rå!

 

Og jeg er så fan av det paret, truffet hverandre på Tinder og kan nesten ikke holde seg borte fra hverandre! Herregud altså Tinder leverer 💜💜💜 Og de er det eneste paret som ikke går rundt og griner…sarte mennesker er veldig motsatt av meg hehe….

 

God fin kveld, kos deg 🌺

18 kommentarer
    1. Ja de er mitt par også, men om de ikke vinner så er det helt fint om Sara og Ibrahim vinner de har til nå fire hammere resten har tre utenom Daria og Magnus som har en. De har vært mine favoritter fra dag en, ja hytta og uteområdet deres er helt rått fint etter min smak.

      Ønsker deg en kjempefin dag.

      Klem fra meg til deg.

      1. Da ble det en verdig vinner, flott par som vant..De kom så det suste på slutten.
        Veldig flinke og de brant virkelig med hele seg for denne hytta! Moro å se.
        Kos deg med kvelden, klem…🥰

    2. Ja husker jeg plukket 7 markblomster og la under hodeputa, men drømte aldri noe. Muligens pga. at det tok sin tid før jeg fant samboeren, hehe. Innen den tid hadde jeg sluttet med blomstene. Iår har jeg ikke sett på Sommerhytta, så har ingen formening. 😊 Ha en fortsatt fin St. Hansaften! 🤗

      1. Herlig historie…Ting tar tid…plutselig så tenker man ikke på det og da dukker de opp!
        Herlig…Sommerhytta har vært spennende i år, fine par!
        Fineste aften til deg 🙂

    3. Jeg pleier å plukke blomster….. noen av gangene har jeg drømt om onkel, hahaha….. 😘 jeg er jo av de sarte sjelene, mine favoritter varLina og Eldan, men….! Kos deg med kvelden! Klem 🥰

      1. Herlig at du plukket blomster da og drømte om onkel <3 dere hadde god kjemi!
        Ja, de hadde ikke helt min stil…ble for voldsomt synes jeg. For mye av alt..

        Og sarte sjeler går i lag med en maskin også vettu…Der er vi helt motsatt, men
        etter mye greier her i livet så har jeg vel blitt ødelagt og blitt en maskin til slutt!
        Sånn er livet…<3 Klem og fin aften…

    4. Jeg mistet tv forbinnelse og internett akkurat da, så det akkurat nå i reprise på livsstil hurra sier jeg bare . Faste den første måneden av sommerhytta og så vinner dem hele greia hurra for dem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg