jeg shoppet

 

Vil du se en av tingene jeg shoppet på Gjøvik!

 

Jeg handlet litt på CC  + i en annen butikk i gågata hvor dem har mye fint,  litt sånn småtteri jeg skal ha sammen med julegaver som jeg lager! 

 

Jeg gikk også opp og ned handlegata/gågata på Gjøvik, masse fint og masse lekre kåper, jakker, smykker, garn, sportsutstyr etc. etc…Men eneste jeg kjøpte av større ting var dette vidunderet under her! 🙂

 

Ser litt dyr ut, men jeg kjøpte den i en bruktbutikk – det oser litt luksus av denne veska synes jeg! Eller hva tenker du??? Ser i hvert fall utrolig solid ut! Inne i veska var det en veldig bitteliten gull-lapp hvor det stod: Handbags Co Montreal – så er nok ikke noe man finner overalt…jeg elsker jo ting som jeg finner slik! Jeg betalte 95.-

 

 

Ny veske! 🙂

19 kommentarer
    1. Sykeste! Den var fiiiiin!🤩🥰
      Der gjorde du virkelig et kupp!👍🏻
      Deilig å spare penger (som man kan bruke på noe annet😂)

      1. Takk takk, følte det var et kupp og veska var superfin…
        Fin til bytur eller når man skal bort eller sånn..
        Likte fargen og fasongen.. 🙂

      1. Mange takk, liker den veldig godt! Så fin fasong og flere lommer inne i veska med glidelås.
        Kjekt å ha kort og mobil og sånn der.

      1. Skikkelig stilig veske og så fine detaljer og slikt når man åpner veska, det er skinn ja.
        Tenker at veska dekker inn hele turen med hotell og tog jeg..Dette var ingen billig veske som ny!
        Klem og fin dag…

    2. Der gjorde du et kupp! Veska er nydelig den. Fine bilder også. Har fått rede på at det er bruktbutikk i byen. Skal stikke innom der i neste uke mens bilen er på verksted. Får sjekke om det er vesker der. Er det ikke så finner jeg vel på Kreta. Pleier å kjøpe skinnveske i Chania. Klem

      1. På Chania er det nydelige vesker, vi handler også der i skinngata..
        Mange takk, veska var fin og sikkert dyr når den var ny. Virker ekslusiv…
        Moro å løpe inn i bruktbutikker og når man finner slikt blir man glad! Lykke til med shopping 🙂 klem..

    3. hei,denne veska oser ikke av luksus,detaljer,,skinnet, Hanka,enkelthet er luksus,men noen ganger ér det desverre loppis.enkel luksus er en stor kunst,du er ikke der enda..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg