jeg serverer dere noen bilder fra Isegran til frokosten

 

God morgen i regnet. Jeg sitter her med frokosten. Deilige rundstykker som jeg bakte i går. Kjempegode med litt brunost også. Du finner oppskrift og innlegget grove rundstykker med oppskrift 

Det ble en runde i går på den vakre øya Isegran uten for Kråkerøy. 

 

Litt av hvert å titte på skal jeg si dere. Mange prosjekter og sammen mot plast i havet – Håpets katedral. Litt om øya kan du lese HER 

 

<3 Sammen mot plast i havet. Får lage et eget innlegg om det en dag!

 

Det oser av nostalgi og idyll over hele øya.

 

En blogg skulle vært med lukt…..mmmm 🙂

 

I går var det smågrått og regn. Men det er et trivelig sted allikevel. Festivalen IDYLL arrangeres her i juni. Det er plass til 15.000 mennesker på fredag og 15.000 på lørdag. Mange flotte artister. Jeg har ikke sikret meg billett. Så får se hva jeg gjør….<3 

 

Det bygges og males og repareres – heldige dem som har arbeidsplassen her. Her tror jeg de beste historiene finnes i matpausen altså…

 

En cafe finnes også. Men var stengt. Vært litt til og fra med eiere her i det siste. Så vi får se! For det er et deilig sted å spise. Både ute og inne 🙂

 

  • Ja takk, begge deler.

 

 

4 kommentarer
      1. Tusen takk – her er det virkelig idyll på denne vakre øya. Koselig med et spisested 🙂 så får vi se utover da. Ikke så lett å tjene penger på et slikt sted <3 men med litt kreativitet så burde det gå! 🙂

    1. For et flott sted – der har vi ikke vært ennå….. Hmmm – Idyll…. – høres ikke dumt ut, selvom det blir masssse mennesker da! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg