Jeg satt her og funderte

 

Kvelden er snart på hell og etterhvert er det tid for å komme seg i seng. Jeg kunne faktisk lagt meg ned i denne kornåkeren. Det er jo så vakkert, snart på hell denne også! Snart er alt tresket for sesongen! De har hatt fine dager, ikke for varmt og ikke for vått! Perfekt treskevær med andre ord. 

 

Satt faktisk her nå, og lurte på når jeg hilste på noen sist. Tok noen i hånda slik vi gjorde før pandemien. Ikke husker jeg når jeg gjorde det og ikke husker jeg den siste jeg hilste på. Må ha vært noen på jobben sikkert. Men sikker er jeg ikke altså! 🙂 Det er ikke normalt lenger det å håndhilse! Det var noe man gjorde før.

 

 

Solsikker er høst!

 

 

Slåper er høst og vin. Kanskje prøve på det i år (slåpevin) ! Nok å finne på bare man har ånden og gidder altså. 

 

 

Tok med kaffekoppen ut i matpausen i dag. Litt kult da…

 

 

Mørket siger på – hvor ble de av? De lyse lange sommerkveldene…

24 kommentarer
    1. Jeg husker heller ikke det, når jeg sist håndhilste på noen. Snakket med en nylig om akkurat det, hva som før var normalt, og om vi nå kan begynne å gjøre det igjen? Det har blitt ganske merkelig hele greia ja.
      Huff, de lange lyse sommerkveldene er i ferd med å bli historie for i år. Liker det ikke jeg. Men sånn er det jo bare.
      Du får ha en god natt i alle fall ♥ Klem

      1. Ja, mye rart som har skjedd på disse månedene. Masse regler og nye instrukser.
        Det å reise til utlandet har jeg ikke orket å tenke på en gang. Ut og inn på fly og alt
        som skal sjekkes og styres med der. Og landet man kommer til. Før så holdt det med
        to timer oppmøte på flyplassen til utlandet. Nå må man sikkert regne med flere timer. Alt blir et ork.
        God ettermiddag til. Klem fra meg.

    2. kornåkre er herlige ,jeg elsker det :=) Jeg har aldri sluttet å klemme ,har gjort det hele tiden ,barna mine og barnebarna ,håndhilse husker jeg ikke ,har i grunnen ikke truffet så mange det har vært naturlig å håndhilse på ,men klemer gir jeg og får :=) og nå er vi jo ferdig vaksinerte i tillegg

      1. Håndhilse gjorde vi alltid på jobben. Nye folk og kunder eller andre personer som kom innom.
        Men det blir vel slutt på det.
        Dårlig med klemming her da, men kan vel snart gi noen en klem en dag! 🙂

    3. Vakre kornåkre og blåe bær og blå kopp 🙂
      Håndhilse gjør jeg ikke, men klemmene har vedvart gjennom hele pandemien 🙂 Med de nærmeste – min beste venninne 🙂
      Og i dag er de fleste voksne vaksinerte – juhuuuu!!!

    4. Husker ikke sist jeg håndhilste, man sider bare hei.. Klemme gjør jeg fortsatt, gubben, ungene og barnebarna og venninna mi. Min kohort. Man er veldig forsiktig selv om man er fullvaksinert.
      Sommer er det lite det har vært her hos meg, men de dagene med sol og varme har man nyta så godt man kan. Det er blitt mørkt her nord også, ikke beksvart men mørkt nok. Klem

      1. Husker ikke jeg og samma det! Man må være forsiktig, man kan jo bli smittet alikevel.
        Vært en fin sommer her, men går fort når man også jobber. Da rekker man ikke nyte max.
        Tidlig mørkt er det, men litt deilig også det da. Finner litt roen jeg da.
        Men sommerkveldene som aldri tar slutt er best…..Klemmer.

    5. Ja tiden flyr, noe vanvittig. Jeg har ikke maktet å finne håndbrekket. Men vi får håpe høsten holder litt stand, før vinteren smeller til. Jeg vil liksom ikke håndhilse på den ennå 🤗 klem

      1. Synes mai og juni gikk ganske så trekt, men etter der ble sommeren borte.
        Høsten gidder ikke jeg å håndhilse på altså….hehe….Klemmer.

    6. Det mørkner ute nå – klokka er ti på ni….! Sommerkveldene er borte, buhuuu….. Håndhilse er det lenge siden jeg gjorde ja – var sikkert på jobb – nå er det bare bukking og neiing til nye klienter….. alt er annerledes! Klemmer <3

      1. Klokka er 2133 og det er ganske så mørkt ute. Så nå kan man trene på å gå i mørket igjen 🙂 vende seg til det.
        Ikke sant – annerledes! Sånn blir det fremover….rare tider. Men det er nok nye normalen. Klemmer…

    7. Nydelig åker. Drømmende. Solsikker er skikkelig flotte, stolte. Kose seg litt i pausen ja. Kult bilde. Rakk ikke kommentere dette når jeg leste på onsdag. Jobbtur er skikkelig krevende sosialt 🤪

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg