Jeg satset alt

 

God formiddag…jeg har vært oppe i flere timer…Jeg liker å komme meg opp på morgen..Hvis ikke går hele dagen bort! 

 

Nok en tur til mamma i går ettermiddag og kveld..ble 5 timer fra jeg kjørte herfra til jeg var hjemme igjen…Skulle sjekke litt rundt på et sted og så plutselig møtte jeg kjentfolk og ble stående og prate litt og så var det å kjøre videre til neste gjøremål! Bort på butikken og så videre til mamma…

 

Men det jeg skulle fortelle var at på kveldstid på vei hjemover så kjørte jeg nok en gang innom butikken, tredje gang den dagen – for jeg måtte jo handle for meg selv..også! 

 

Jeg har i flere år hatt en hundrelapp i lommeboka, men tenkte at den kanskje bør brukes før den foreldes…Dere vet det med penger..de byttes ut! Så da kjøpte jeg 4 flaxlodd som jeg skrapet i går kveld! Jeg satser alt, men det gikk den veien høna sparker… 🙂 

 

FLAX FLAX FLAX

 

 

12 kommentarer
    1. God formiddag 😊
      Synd det ikke var en eneste premie på loddene dine. Det syns jeg det burde det vært da du satset hundrelappen du hadde gjemt på så lenge.
      Fin dag til deg 🥰

      1. Tusen takk, veldig rart at det ikke ble et nytt lodd en gang….Var 0 og niks….
        Hundrelappen har overlevd 2 år med korona…..
        Klem og fin dag…

    2. Synd med de loddene. Du burde jo vunnet nok til ei hytte i det minste..
      Sedler ja. Jeg handler en del for faren min og han betaler meg med sedler, de blir ofte liggende i lommeboka lenge.

    3. Vil tro at du har Flax neste gang. Jeg rakk å levere inn Flax kalender som var 100 kr. Ble nye lodd. Vant litt og kjøpte nye. Da vant jeg 250 kr. Skal kjøpe kalender og ha den spenningen gjennom advent. God lørdag. Klem

      1. Så gøy da, moro å vinne. Man hører jo om folk som vinner og man må være med litt for vinne tenker jeg.
        For noen uker siden så vant en kunde en million på panting av flasker, det er den butikken jeg pleier å
        handle…Så alt er mulig! God fin dag, klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg