Jeg så lyset i dag!

 

Endelig litt lys!

 

Det går ikke mot lysere tider enda da, men det var sol og blå himmel ute i dag! Dessverre så rakk jeg ikke nyte så veldig mye da jeg var inne på jobb, men rakk en liten tur ut i matpausa..Fint var det, etter noen veldig mørke uker..Med tungt hode både av sykdom og været..Ikke bra! 

 

November hær vært mørk og litt dyster..slik den pleier å være..Men ut må man jo hver dag og etterhvert blir det kveldstur her. Har gått to lange turer i dag og nå venter siste tur for kvelden! Så blir det fotball igjen da 🙂 

 

Leste et fint sitat i en avis i dag: Vent ikke så mye av andre, men mye av deg selv.  Noe i den duren, husker det ikke helt ordrett..Var litt sånn man tenker litt over.. <3 Er noe med det det altså! 

 

Har ikke så mye å berette om herfra i dag, men det har blitt kaldere. Litt uvant at det er is på dammene og ned mot 7 kuldegrader..Kaldt å gå til jobb klokka 0700 i dag..Men friskt og man våkner og det gir litt kikk! 

 

12 kommentarer
    1. Det er jo såå deilig å se lyset innimellom! Jeg er jo alltid ute i lunsjen, så fikk meg litt sol igår, og bittelitt idag! Kaldt til morran, men nå er det rundt 0 igjen – bittelitt snø har det også kommet! Jaja….. fine julepyntbilder forresten! Klem <3

      1. Deilig med lys og lys i lunsjen ja…Få litt påfyll av energi..
        Vi trenger sårt dagslys på denne tiden. Det er så viktig. Koselig med litt
        pynt i heimen, litt er er fint synes jeg. Men når alt rælet fra alle eskene kommer frem..
        Da blir det for mye for meg, hehe…
        Men men det er jo jul…Skal jo være MYE AV ALT DA!
        Klem..

      1. Nå er det ikke mange dagene til og det blir deilig..
        For kjedelig når det er mørkt når man går til jobben og mørkt når man går hjemover.
        Mister det viktige dagslyset!

    2. Det er godt når sola er fremme og det er klarvær i desember.🤩
      I år har vi hatt en fantastisk november uten nedbør, men med ett flott vintervær.
      Så koselig du har det innomhus.🤗🤩🎅🏻🎄

      1. Tusen takk, dere har hatt det strålende i november. Her har det vært kaldt og surt og vått.
        Deilig med litt lys i heimen..Koselig når man kommer hjem og tenner lys både her og der. 🙂

    3. Ja det var deilig å se blå himmel og ikke minst sola igjen. Selv om jeg satt å jobbet så kunne jeg nyte det fine været en god stund. Ha en fortsatt fin kveld, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg