jeg rakk ikke lunsjen i dag

 

Det ble litt sånn hurramegrundt i dag! Spiste et knekkebrød kl: 0630 og dura på jobb etter det. Ble møte akkurat i lunsjen. Så ble ikke noe mat på meg og etterpå var lunsjrommet opptatt. Så da jeg dro innom butikken hjem fra jobb i dag ved  to-tiden, så var jeg sulten som en skrubb.

 

Så da  bare raska jeg med noe altså. Hadde tenkt å kjøpe meg salat i et bakeri. Men hadde bare kylling-salat. Hadde ikke lyst på, har jo hatt kylling og pasta to dager på rad nå. Så bare dro med meg en ferdig salat og varmet meg et rundstykke (hjemmelagd) til salaten…3,5 time over lunsjtid! Ikke bra i det hele tatt altså!

 

Kjøpte også en energi-drikk. LIker å prøve ut noe nytt. Har sett reklame på denne. Var faktisk god, men er nok full av sukker. Drakk vel 1,5 dl. Det holdt. Så da har jeg energi en hel uke …hehe…Ikke glad i å drikke sukker. Men er du glad i søtt og sukker så bør du prøve. Smakte appelsin. 

 

 

Så da ble handlekurven slik i dag. Til og med en ferdigpizza. Fersk pizza. Så ferdig på et blunk. Kanskje det blir mat til kvelden 🙂 Blir sånn når man handler og er sulten. Dette blir resultatet da…Ikke gjennomtenkt! 🙂 

 

 

Denne er god, men er nok sukker i denne også!

 

 

Familien lå i postkassa i dag! Koselig. Skal titte over det bladet etterpå. Først skal jeg ut i lufta en tur. Føler at jeg trenger det nå! 

 

 

Det mennesket som bare gjør det han har lyst til, har til slutt ikke lyst til det han gjør

 

 

10 kommentarer
    1. Nei, det er ikke lurt å handle når man er skrubbsulten. Det har lett for å bli noe ekstra da😊

      Jeg er så heldig at jeg arver Familien av min svigermor. Har noen blader på bordet nå som jeg ser igjennom strikkeoppskrifter i😃 Det er mye fint i de bladene😊

      1. Nei, ikke lurt i det hele tatt. Burde ikke stoppet. Men var på jakt etter en spesiell salat de har på bakeriet her på øya 🙂 Familien er virkelig et flott blad. Koser meg med det!

    2. hi hi ,du handla nå ikke det aller verste for å være skrubb sulten,mange tyr til store sjokoladeplater,men ikke du,salat er sundt og ferdig pizza er helt ok synes jeg :=) drikken derimot er ikke for meg :=) håper du fikk en fin tur,jeg har hatt styrketrening i dag,det holder i massevis for meg

      1. Hi hi…Den drikken skal jeg ikke kjøpe mer. Men var god, men altfor søt. Som sagt prøver å unngå sukker i drikke i hvertfall. Prøver å tenke litt…men det glapp i dag! 🙂 hehe…

    3. Jeg rakk heller ikke lunch i dag. Først var jeg til legen pga en finger som hopper ut av ledd, og etterpå dro jeg på treningssenteret og gikk 3,6 km på tredemølle. Når jeg kom hjem tok jeg to riskaker som er nødstilfelle for meg.

      Familien er et kjempekoselig blad. Abonerte på det før, og har lyst til å abonere på det igjen.

      Ønsker deg en kjempefin onsdags ettermiddag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Riskaker er godt. Tyr til det jeg å. Hadde ikke stoppet og handlet, men som sagt. Var på jakt etter en salat. Men når man kommer inn i en butikk blir det mye rart..Sånn er det bare 🙂 klem til deg.

    4. Ikke alltid like lett å rekke maten, men det er ikke greit når det tar så lang tid…. får fort vondt i hue, jeg! Sukker er det jo i det aller meste – det har vi lært mye om etter at Ivar fikk diabetes…. men – heldigvis så fins det gode alternativer. God klem <3

      1. Tusen takk…Trenger faste måltider. Jeg også blir helt tom og hodepine og litt desperat! Sukker er jeg ikke så glad, prøver å begrense det altså. Ting er altfor søtt. Ikke greit. Står det energi på pakningen så er det kamuflert sukker…Klemmer…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg