jeg pyntet litt på kontoret i dag

 

God ettermiddag denne tirsdagen! Jeg tok med litt påskepynt hjemmefra og tenkte det var greit å ha litt stående på kontoret! Koselig det da….En kylling….Et egg…(kjøpt på TGR).

 

 

I går ettermiddag gikk jeg ut i hagen og kuttet litt kvister fra Forsythia-busken. Så det var klart til å ta med på jobben. Hadde en pakke med små egg og mer skal ikke til for å få litt stemning! Så da var det bare å finne en mugge, litt vann og pynte med små søte egg fra TGR..Har mange sånne pynte-egg liggende i påskepynten her hjemme. Drar vel frem kanskje til helgen..Jeg må ha masse pynt til påske. Nesten mer enn til jul 💚 Gule lys og kvister og egg og kyllinger gjør noe med heimen synes jeg..Får opp stemningen noen hakk! Men i dag var det altså litt pynt på mitt kontor!

 

Ønsker deg en fin kveld etterhvert…

13 kommentarer

Siste innlegg