jeg pauser litt

 

Jeg har tatt en liten sommerpause. Jeg ble lei meg selv. Og folk ble sikkert lei meg også. Så da blir det sånn. Hvor lenge vet jeg ikke.

Jeg pauser ikke herfra blogg. Men fra min privat side på face. Solliv går sin gang. Jeg er den som alltid legger ut mye og ofte. Så det kjennes litt rart. Men jeg måtte bare. Ble lei. Jeg tellet jo turer og sånn også da og la ut. Men det ble for mye, for jeg går jo 2 til 3 turer hver dag. Jeg kunne ikke holde på slik. Legge spor etter meg hvor jeg var til enhver tid. Det ble for mye,  for voldsomt.

Jeg kjører bloggen da. Og legger ut på Solliv. Det er min plan i sommer.

Nå er det straks ut og holde på med hus og hage. Kjører tempo nå. Hehe…Sol og sommer er jo ikke av det meste sånn om dagen. Så blir ikke bading. Da er det jo greit å pusle her hjemme synes jeg. Jeg liker jo å holde på. Hadde jeg ikke gjort det så hadde jeg flyttet i leilighet eller rekkehus eller et mindre hus 🙂 men jeg er GLAD i huset mitt. Det er mitt holdepunkt her i livet. Livsglede…

Gurimalla da satt jeg her og rabla igjen…jeg skulle jo jobbe ute! Hmm..

10 kommentarer
    1. Det er alltid en avveining i dette. Hvor mye skal jeg legge ut? Går folk lei av meg, slik at færre vil lese fordi det blir så MYE av meg? Sånn tenker jeg i ny og ne også. Jeg legger som regel ut ett eller maks to innlegg på facebook om dagen,. Av og til pauser jeg en dag eller to både fra facebook og blogg. Tror det er viktig å variere tema. Blir det innlegg om tur hver dag, så kan det bli ensformig, med mindre man tar bilder av ulike steder og situasjoner! 🙂

      1. Helt klart viktig med variasjon og mye jeg deler på Facebook er faktisk til meg selv. Slik at jeg husker hva jeg gjorde den dagen osv. og ser på bildene. For jeg elsker hver knaus her på Kråkerøy. Så dette er for å sitte og mimre litt….Men blogg er viktig med variasjon. Hvis ikke blir det kjedelig…Så går det litt etter været. Sommer mer ute. Vinter bedre tid til sosiale greier på nettet.

    2. Jeg blir absolutt ikke lei av deg.. men hender jeg får litt nok av meg sjøl innimellom jeg også..hehe.. Jeg deler alt på min egen side på FB..og sikkert noen som syns det blir for mye.. Men det er i grunnen det eneste jeg bruker FB kontoen til… så om noen går lei får di heller slette meg som venn tenker jeg 🙂 Nydelig sommerbilde og i dag er det jo faktisk sommer og sol…deilig <3 Del så mye du vil hvor du vil…eller ta en pause om du føler for det ! Hyggelig du legger ut på bloggen da i alle fall <3<3

      1. Tusen takk, Det var hyggelige ord. Det ble litt for mye og jeg ble lei meg selv. Men det er gøy å dele bilder da. Så kanskje jeg deler litt nå disse dagene. For nå er det masse motiver denne helgen. Med alle skutene. Men jeg skal prøve å blogge hver dag og dele på Solliv. Synes det er koselig. Som du sier folk får helle slette og la være å titte på det, hvis dem er lei. Er så greit så…..klemmer..

    3. Nå ble jeg redd du skulle pause bloggen. Jeg er IKKE lei av deg i alle fall. Synes du har en flott og koselig stil 🙂 Jeg blir ikke lei av meg selv heller jeg 😀 he-he..ikke så veldig i alle fall. Prøver å variere litt da. Men det er GRENSER også liksom 😀 Klemmer <3

      1. Tusen takk for hyggelige ord. Kjører på med blogg nå vel. Masse som skjer så mye å ta bilder av. Men ble litt den facebookside mi. Men kommer sikkert tilbake der igjen også. Men sommer og noe må man kutte bort. Jeg er ikke lei deg heller. Leser det meste, men ikke alltid jeg kommenterer 🙂 Men det er ved det å lese som er viktigst. Synes jeg da…:) klem ..

    4. JA man blir litt lei innimellom…hadde det sånn jeg også en stund…og det med face….jeg lade bloggen for å legge ut akkurat hva og når jeg ville…Så slapp de sure å bli sure for at det ble mange innlegg fra meg..for ja..noen må bry seg…skjønner ikke..er jo bare å bla forbi..om det ikke er av innteresse…Tell turer her da vell…på bloggen…Men godt du fortsetter her da….

      1. Tusen takk, folk er snåle bryr seg med alt. Trøttsomt. Jeg fortsetter på blogg…Kjører på igjen.
        Men roer ned med face. Det er sommer og sol. Vil være til stede i mitt eget liv også. Blogg er noe annet. Der skjønner vi hverandre vi som blogger. Vi har like interesser med det å dele bilder og sånn vet du. God kveld da.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg