jeg måtte sove på sofaen i natt

 

Men før det, gikk jeg tur til sjøen. Så nydelig i går kveld..Bare nyte å være tilstede ute i det fri! 

 

 

Masse tyttebær i år – kanskje jeg plukker litt en dag! 

 

 

Her ble det ro. Festen hadde begynt hos naboen og det var dunk dunk og skrik og skrål..Alle pratet i munnen på hverandre (det hørtes slik ut) og musikk og alle sang innimellom også. På veranda kunne jeg ikke være. 5 meter bort til partyteltet. Festen var varslet og jeg kunne reist bort! Men orket ikke, var sliten etter en uke med “ny” jobb og nye mennesker og kjør både fredag og mye av lørdagen. Så bare spiste en ferdig middag her hjemme og gikk ut. 

 

 

Det dundra med musikk og stemmer da jeg kom hjem. Fikk skalka alle luker og satt meg ved TV en stund det gikk fint! Men soverommet mitt er 4 meter fra naboens partytelt. Jeg prøvde å legge meg etterhvert med propper i øra..sjelden jeg bruker det! Men stemmer skar i hodet mitt og jeg tok dyna og puta og la meg i stua. Våkna plutselig kl 0300 og tenke at festen var slutt, dro med sakene inn i soverommet og la meg – deilig følelse i 2 sekunder og skjønte fort at festen var ikke var over, men kanskje litt ferre folk, men like mye gap og støy. Alkohol gjør vel at man nesten ikke hører seg selv og volumet i teltet ville ingen enda ta. Så pakket sammen pikk pakk og tilbake til stua og sov som en stein til 0730. …deilig…våkna at sola skinner og for et vakkert vær…De på festen har det vel kjipere denne morgenen tenker jeg! Fikk du med deg turen vår: Se her: det ble middag her i går Nyt dagen og jeg liker å være frisk og våken til en ny dag!

 

Bildene er fra turen i går før sola forsvant og mørket kommer sigende…Det var min FEST!

 

Kaffekopp 1 i gang

16 kommentarer
    1. Jeg liker også å være frisk og våken til en ny dag 😀 Nå er jeg trøtt etter nattevakt og skal sove noen timer .

      Godt at du fikk sove i natt – på sofaen i stua – selv om det var fest ved siden av. Og de har det nok litt slitsom i dag de som var på festen, kan jeg tenke meg.

      GOD SØNDAG!

      klem

      1. Tusen takk, jeg har en morgen – men kanskje ikke alle som deltok på festen i teltet…Får håpe den ble korona-fri også…Mye å tenke på i disse dager! Deilig å komme seg opp og God “natt” til deg…klem…

    2. Slitsomt ..men godt du fikk sovet noe til slutt og at det er en fin ny dag du kan nyte i dag 😊 Vakre bilder fra tur..mannen hadde sett mye tyttebær da han sykla i går..han skal ta med en pose og plukke litt på neste tur sa han…Klem og fin dag til deg 🌸

      1. Tusen takk, dette var ille – aldri opplevd så mye støy her i nabolaget før! Noen er litt for sosiale…En gang går ..men blir det mange slike party utover så sliter jeg altså! For ikke noe som meg hverken støy eller masse alkohol..:) Klem…

    3. Huff ja, å våkne på søndag og føle seg rufsete, fordi naboen hadde fest, det er ikke så kjekt. Men mest sannsynlig har festdeltakerne det enda verre 😉
      Her i nabolaget er det et par naboer som varsler hvis de skal ha noe støyende kalas. Den ene naboen varsler fordi jeg en gang ringte politiet 😉 Den andre naboen varsler fordi vi bor i samme bygning, og de bor over meg 😉 Og så lenge de sier ifra, så blir jeg jo ikke sur. Da kan jeg ta mine forholdsregler. Men det skjer ikke så ofte akkurat.
      Sånn sett er det veldig greit.
      Jeg håper ikke dagen din blir alt for sliten. Ha en så herlig dag som du kan ♥♥ Klem ♥♥

      1. Tusen takk. Dette var uff og uff. Blir det mange slike party så sier jeg ifra..En gang er greit. Men det var et støy ten like. Godt ikke ungene var her hjemme. De hører jo godt og det hadde blitt i meste laget for dem…Det var jo sykt høyt for meg med min nedsatte hørsel…Nei, takke meg til en stille tur i skogen og fred og ro…God klem.

    4. Det var godt du fikk noen timers søvn i lurvelevenet. Frisk søndag på deg, og heller laber stemning på de andre i dag tenker jeg😊
      Kos deg med søndagen😗

    5. Bra du fikk deg litt søvn da. Kroppen blir jo helt i ulage når man får for lite søvn.

      Kjempefine bilder du har tatt. Vi kjøper tyttebær vi. Her i huset er det kun mannen min som liker tyttebær. Jeg er ikke så begeistret for det. Det hender av og til en sjelden gang at jeg spiser tyttebær til kjøttkaker.

      Ønsker deg en kjempefin søndag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk, enda godt i det levenet – var helt ille! Ja, kan spise litt tyttebær til jul og sånn jeg. Men finner aldri så mye bær..men i år er det masse tyttebær her også!
        Klem ti deg og fin kveld..

      1. Ja, det var helt grusomt! Slike fester har jeg ikke noe til overs for altså….Masse fyll og leven…Og klokka 0300 var de enda i full gang. Er det mulig? Neste gang ringer jeg politiet!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg