Jeg ligger

Hei igjen..

Dette var bare en sånn fotogreie på Solbergtårnet engang. Litt gøy noen ganger å leke modell. Ikke sant. Det vet dere jo alt om. Selfie selfie over hele fjæla.

Er ikke så glad i det. Men skal bli flinkere. For dere liker bilder. Og ikke bare av tretopper, men også andre topper. Kjenner dere nå.

Kanskje vi får ta litt flere bilder når det er sol og sommer i været. Og temp er fin og alle damer går lettkledde og smiler hele dagen. Da kan vi ta bilder vettu. Bilder til bloggen. Blir greier det.

Bare til å glede seg, men men er en stund til da. Nå er det januar. En litt tung treg måned for mange. Men jeg velger å like den. Da blir min hverdag bedre. Får begynne med noen prosjekter her hjemme igjen. Ligget på is hele jula. Men nå skal det jobbes. Alltid noe å rydde eller male… Først skal det ryddes litt i skap og skuffer…tenker jeg.

#blogg #bilder #foto #modell

 

 

 

12 kommentarer
    1. Bilder er kjekt, så det er bare å pøse på 😀

      Og ja, januar er en fin måned til å få ting unna 🙂 Jeg har noen småting jeg har lyst å få gjort selv. Men her er det jo helsa som bestemmer, og januar er den måneden hvor helsa er desidert dårligst. Godt humør er fint å ha uansett.

      Kos deg med kvelden og prosjektene dine ♥

      1. Tusen takk, vi får pøse på med det vi har av bilder….hehe.
        Jeg skal begynne så smått i morgen. Masse å ta i. Men stresser ikke, da blir jeg bare sliten. Fin kveld til deg.

      1. Hehe…litt sånn fra det jeg skrev om i går. Bilder selger. Vi får pøse på bilder og selvskryt. Her og der. Liggende og stående 🙂 tenker på deg og dine for i morgen.

    2. Ja, kom igjen 🙂 Moro å leke modell. Og veldig mange er flinke når de bare setter i gang. Blir moro både for den som tar bildene og for den som ser 🙂 Kos deg <3

    3. Se der ja 😀 søkki ta. Nå øker faren for at alle fra bloggtreffet i sommer ender opp som fotomodeller 😀 Da forsvinner jo hele gjengen ut i den store verden og glemmer blogg og greier.. snakk om altså 😀 Men masse lykke til, jeg følger spent med 🙂 Apropo ”skuffer og skap”, der gjorde jeg en solid innsats før jul 🙂

      1. Tusen takk, her modelleres det 🙂 vi jobber på alt vi kan….men….
        Flinke dere har vært da. Her må det tas et tak nå…Ha en fin dag 😀

    4. Så flink du er da. Skuffer og skap er ikke jeg flink til å rydde i. Derimot er jeg flink til å finne passende alle mulige andre prosjekter. Som nå de siste dagene jobber hodet mitt med ei bok jeg har lyst til å skrive. Eller vi får se hva det blir. Kanskje en novelle ihvertfall. Og jeg skulle sydd en genser til det ene barnebarnet mitt. Masse å gjøre😊😊

      1. Så herlig med en bok eller novelle da. Vi har alle våre prosjekter. Det er viktig å ha noe planer og slikt. Ha en fin dag…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg