jeg leter etter en topp i bomull

 

God kveld igjen…

 

Hver eneste kveld så sitter jeg på nettet og leter etter oppskrifter på en topp. Rett og slett en genser i bomull med korte ermer, som jeg kan ha til sommeren. Men finner ikke noen som faller i smak. Garnet bør ikke være for tynt og det bør være bomull! Jeg fant en her i kveld, se her: blå topp fra Sandnes men ikke akkurat den jeg har i hodet mitt heller…Jeg skal fortsett og lete og lete til jeg finner en som roper på meg! Har ikke dårlig tid. For jeg har en genser som jeg holder på med. Den må bli ferdig først. Det går ikke fort….:-) For jeg begynner alltid på en ny klut….hehe… Jeg tar noen runder til og titter litt. Plutselig vet dere så finner jeg den! 

 

 

Og barn. tegner og tegner…..<3 

 

 

Skikkelig god kveld der hjemme da….I morgen er det en ny dag med korona-nyheter. Jeg skulle ønske at dette bare var en drøm…

10 kommentarer
    1. Jeg har heklet meg en kjole i bomull en gang. Litt for tykt garn. Den BURDE bare blitt en topp, den funket som topp. Den ble så tung, så den seg så veldig. Jeg hadde laget med stropper. Og det ble veldig lange. Så kjolen ble kastet på et tidspunkt. Men var gøy å lage den da 🙂 Skulle også ønske dette var en drøm/mareritt man kunne våkne av 😉

      1. Ja, ikke lett å finne en slik topp jeg har i hodet mitt 🙂 Den må ikke ha for mye mønster. Det orker jeg ikke. Men være litt kul og ikke kjerring 🙂 Men men det er ikke drøm eller mareritt!

        God morgen forresten..

    2. Lykke til i jakten på den perfekte genseren <3 (syns forresten den på linken var fin…)! Ja tenk om dette hadde vært en drøm bare…… klemmer <3

      1. Tusen takk, enig med deg – så ganske fin ut. Men så litt vanskelig ut…men etterhvert så studerte jeg mønsteret litt og det så greit ut…Klemmer…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg