Jeg ler

Hei igjen,

I dag er gjør jeg mye rart asså. Ler også…

Neida, ikke hele veien til banken. Men sikkert noe gøy på gang. Jeg lo mer før. Men kan få latterkrampe nå også. Litt pinlig, for det passer ikke alltid. Så man må lissom skjerpe seg. Tenke på noe annet. For har man krampe så har man krampe. Sånn er det med den saken.

Kan få det i skogen også når jeg tenker på en episode. Da er det ikke kjekt. For da blir man stempla som en snåling. Himmeltittern eller noe. Ække snål jeg se..Tenk om jeg møter folk….hmmm.

Ja, det er mye snålt å le av. Må titte litt rundt seg. Se på folk…ikke glane da…Men titte litt. Ta på deg solbriller. Enklere da….

Vel nå skal jeg ta meg en bolle og så en appelsin, ha det bra da…vi prekæs….

#ler #latterkrampe

 

 

8 kommentarer
    1. En god latter forlenger livet sies det.
      Jeg lo nok mye mer før jeg også. Og en skikkelig latterkrampe er direkte flaut. Spesielt nå den kommer igjen og igjen så fort man kommer på det man lo av.
      😂😂😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg