jeg la meg ner

 

God ettermiddag…..Dagene går og himmel og pannekake så ble det fredag….Ikke så galt det. Hev meg rundt her hjemme med det samme jeg kom hjem. Dro frem støvsuger og skurebøtta og tok runden. Tar 2 timer -med støvsuging, vask av gulv, tørke støv og vaske badet. Men det er harelabb altså. Skal du gjøre rent et hus grundig så tar det ikke 2 timer! Men det får være greit. Ikke mer krefter en sånn fredag ettermiddag. Handlet litt også. Helt kaos på veiene og i butikkene..Det er jo snart 17. mai! Og folk handler og handler….Kunne tro Norge var stengt ut sommeren…Og all den trafikken skyldes Oslo-folket som skal på hytta på Kråkerøy og Hvaler! Det blir jo ingen 17. mai i Oslo, så da blir det hytta! Er jeg gled for det….Trafikken…Nei, synes det rett og slett er håpløst kjedelig med så mye folk på veiene her…

 

 

Her la jeg meg ned. Ikke i dag, men en annen dag jeg gikk tur. Rett og slett la meg ned på fjellet, så lang jeg var og bare slappet av. Lukket øynene…og dagdrømte <3 Deilig…! 🙂 Hadde det kommet folk så hadde de sikkert trodd det lå en død person der! Men skal gjøre mer. For var deilig. Det går virkelig an å gjøre turen MAX behagelig. Trenger ikke alltid være den krakken. Eller ved en strand for å hvile. Rett og slett en fjelltopp. Bruker denne grønne genseren hele tida på turer, god og varm og full av nupper etterhvert. Så er bare sånn slengergenser her hjemme i dørene..Men deilig genser, men ble fort stygg. Det skjer ofte med billige strikkeplagg synes jeg. Ikke strikket selv da, kjøpegenser! 🙂

 

En fin ettermiddag videre …

 

 

12 kommentarer
    1. Så rett du gjorde 😀 Tenker dere merker Oslofolkets innvitasjon i disse tider…. Litt glad det ikke er påtrengende her i alle fall. 🙂 Ha en flott helg og 17 mai. Jeg er ikke helt i vater med blogging for tida…. 🙂 Klem

      1. Var deilig ja….rett og slett slappe av der og da…Her tyter det med folk fra alle kanter….
        Håper du kommer i vater igjen…Litt av og på for alle vet du…:) Klem og fin helg og fin fredag og flott 17. mai.

    2. Deilig å legge seg RETT ut, og kjenne sola om den er der 🙂 Her blir det sløving i byen. Håper det skjer minst mulig 17, mai. Stille på kjent -folk på bloggene om dagen. Jeg har nå fri fra jobb, den tar omtrent knekken på meg om dagen, så NÅ kan jeg blogge litt også 😀

      1. Godt å sløve litt, vi får håpe på en stille og rolig 17. mai. Store samlinger skal ikke jeg på…Skjønner at du er sliten! Ikke bra, pass ikke du blir utbrent! Klem til deg…

    3. høres ut som en god plan for 17 mai ,hyttetur :=) og legge seg rett ut ,tja jeg må være sikker på att der ikke er en sti med maur skal jeg legge meg ned hi hi ,deilig med en god dra på genser hjemme ,trenger det også

      1. Herlig med hyttetur, men blir ikke meg. Jeg har ingen hytte. Vel vi har en på jobben som man kan leie da..Men nå mye greier med smittevern. Oslofolket pleier jo å være i Oslo på 17. mai…nå drar dem til hytta her …Og da blir det mye folk på veiene her jeg bor! :O

    4. Deilig å legge seg rett ned i skogen ja. Du er ikke alene om det!!! Her ble det også vasking i dag og jeg var glad jeg ikke måtte ut og handle noe. I kveld ble det en tur i “villmarken” min og så er det snart natta igjen. Klemsiklem:)

    5. Godt med slike gensere 🙂

      Og det å bare legge seg ned i naturen og nyte – det er godt det 🙂

      Ønsker deg en god lørdag og en god 17. mai feiring i morgen 🙂

      klem

    6. Det hørtes deilig ut og bare legge seg ned ute i naturen, lukke øynene og bare være i nuet.
      Da er det kjekt å ha en slengegenser som det ikke er så nøye med😊
      Klem til deg😙

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg