jeg klatrer og klatrer

 

God kveld…Ut på tur og jeg klatrer litt. Jeg bor jo ganske høyt fra før da. Men alltid gøy å klare opp på toppen av fjellet. Ikke høye fjell her på øya. Men morsomt allikevel…

 

Stien oppover er moselagte steiner blant annet. Grønt og fint.

 

Denne store steinen er et av hinderløypa 🙂

 

Jeg klatrer videre….

 

 

Her begynner det å bli enkelt <3

 

Nå er jeg på toppen. Men skulle ventet til kl. 16:00 for da var himmelen helt rød. Men da var turen over og middagen var i gang. Men får se i morgen om jeg prøver meg på en ny tur litt senere på ettermiddagen da..

 

En trestamme kan være fint! 

 

Tusler videre gjennom skogen og kommer ut på hovedveien og følger veien hjemover. Så skal titte litt på noen blader. Spise litt og så blir det vel en kveldstur senere..Må nyte denne deilige lufta og temperaturen vi har! Ønsker alle en fin kveld videre..

 

Klem Solliv

8 kommentarer
      1. Deilig å trampe litt oppover og få litt puls i dette flotte januar-været.
        Koselig å titte i strikkebøker. Kos deg! Og ha en fin kveld med strikk av sokk og lesestoff 🙂

    1. Hihi, nå kjente jeg meg igjen – må alltid opp på noe…..! Tror det blir et innlegg om en sånn tur i morra! Gøy å klatre opp til en utsikt! Fine bilder, Solveig! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg