jeg har vært på visning – fant jeg drømmehytta?

God kveld…Hva har jeg brukt denne lørdagen til? Joda, jeg har vært på visning! Plutselig fant jeg et flott sommerhus og det ville jeg se på! Jeg legger bare ved noen bilder nedover og så skriver jeg litt på slutten! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Artig å være på visning! Jeg så denne hytta/sommerhuset på Finn denne uka og så var det visning på lørdag så passet meg bra altså! Så dro av gårde, rett etter frokosten!

 

Jeg likte meg der jeg, ikke helt ved fjorden – men ikke altfor langt unna heller! Hvor var dette? Åsgårdstrand og det er IKKE ofte man finner noe til salgs der altså! Aner ikke om hytta ble solgt jeg..får sjekke på Finn etterpå…Moro var det! Kunne veldig gjerne kjøpt altså, men men det er langt over min lommebok dessverre! Men meglerne var hyggelig mot meg og tok imot meg som en dronning! Fikk sms også så kunne bare henge med på bud dersom jeg ønsket det! 

 

Kunne du falt for dette stedet? 

24 kommentarer
    1. ja jeg kunne fint falt for dette stedet om jeg bodde slik til att jeg kunne bruke det hver helg :=) og en dag finner du kanskje din drømmehytte ,hvor er grensen din for å kunne kjøpe da ? da mener jeg avstand

    2. Der så det virkelig sommerlig og flott ut ja.
      Jeg foretrekker å ikke eie sånne steder, for det er mye å holde orden på, og mye vedlikehold og sånt. Og så liker jeg jo å reise til forskjellige steder. Men vakkert var det der. Kunne absolutt leid et sånt hus en uke eller to ♥

      1. Veldig sommerlig. Her var det en del å ta tak i – det så jeg. Men skulle aldri kjøpe – bare titte.
        Gøy da 🙂 Får sette i gang ungene jeg – hvis jeg en gang kjøper noe! De arver jo!

      1. Veldig langt over min også! Men som sagt. Det er uhyre sjelden det er noe å få kjøpt der borte. Så måtte bort for
        å se hva man kunne få…Så ble det tur og bad samtidig – er ikke feil…

    3. Både hytte og beliggenhet syntes å være upåklagelig, men når du bor der du bor, så blir det liksom ‘smør på flesk’ å kjøpe hytte ved sjøen. – Jeg mener.. Huset ditt er plassert i ‘spytteavstand’ (bokstavelig talt!) fra et av landets desidert mest attraktive hytteområder *haha*

      1. Tusen takk, ja – har vel både hus og hytte i ett jeg..Skal jeg ha meg noe vil jeg helst ha
        ved et lite tjern i skogen…
        Eller leilighet i byen! Haha – som hytte! 🙂 men gøy å gå på visning.

    4. Ser veldig idyllisk og hyggelig ut dette.
      Men mye å ta vare på.
      Høres ut som du har kost deg på visning. Og det koster ingenting.

    5. Spennende å gå på visning da… det tror jeg ikke jeg har gjort noen gang. Annet enn på hybel i unge dager 😀 Men godt du ikke har hastverk. I disse dager er jo boligprisene helt vanvittige 🙂 Klem

      1. Veldig spennende og bare for moro skyld og se hva man får for pengene på den kanten.
        Jeg er vant til høye priser fra her jeg bor!
        Ser etter en liten hytte ved et lite vann jeg 🙂 sjø har jeg her jeg bor! Klem… 🙂

      1. Hadde absolutt sjarm, men også noe desperat over seg. Tre hus i en hage.
        Akkurat som jeg skulle møblert garasjen og vedboden! Men litt for mye ut og inn i forskjellige hus.
        Men er man opptatt av flere sengeplasser og kanskje 2 familier så kunne det gått greit.
        Så hadde nok ikke kjøpt om jeg hadde pengene heller. Jeg er mer opptatt av noe mindre – jeg har jo
        stort hus her hjemme! 🙂 Var ikke solgt i det jeg kunne se på Finn i dag tidlig.

      1. Dette var skikkelig sommer denne “hytta” – fint sted og beliggenheten var helt grei – litt oppe i gata. Men ingen utsikt til fjorden da. Klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg