jeg har shoppet

 

Jeg var på nettet i forrige uke og bestilte disse produktene. Jeg gledet meg til til å forske mer og ikke bare se..I dag da jeg kom hjem fra jobb – luktet det såpe i postkassa. Da visste jeg at det var pakke til meg! 🙂 Jeg handlet på et sted som heter Beeorganic  Det er visst et AS og holder til i Kristiansand. Hvorfor fant jeg på å handle her? Jo, via en blogg som heter FOTAVTRYKKET 

 

Jeg leser den bloggen av og til, men rekker ikke over alt..Jeg har jobben min og de dagene jeg har fri så går det masse tid til min gamle mor..Sånn er livet! Så nå i det siste leser jeg nesten ikke blogg, bare noen få..Rekker jo knapt å lage innlegg selv også! 

 

Men altså, jeg har sluttet å bruke dusjsåpe, ikke på grunn av miljøet. Men skal jeg være ærlig så er det på grunn av jeg ikke tåler dusjsåpe så godt. Får utslett og elveblest..Masse kløe og sår! Så har gått over til såpestykker, det går litt bedre da.. På bildet som dere ser her så er det to såpestykker til å bruke i dusjen. Og innholdsfortegnelsen fra det ene såpestykke, så langt så ser det veldig bra ut, men har jo ikke fått testet ut enda. Så er spent selv..Kjøpte også groblad-salve da jeg tenker det er bra å smøre på skorper og sår..Jeg brukte jo det tidligere hvis man fikk en rift eller slikt så fant man et groblad og pakket rundt..Og såret grodde fortere synes jeg da..

 

Jeg fikk elveblest etter vaksine nr. 3 – utrolig slitsomt..Store blemmer over hele kroppen og det klør sinnsykt..Vet aldri når det dukker opp. Etter dusjen med sterk dusjsåpe ja, men kan også være et knekkebrød eller nøtter…Aldri hatt det før, men dette kom etter jul..I romjula tok jeg altså denne vaksine nr. 3! Angrer veldig….1 og 2 hadde jeg ikke noen bivirkninger..

 

 

 

 

Ikke billige produkter, men er de gode så tenker jeg ikke økonomi her altså…Dusjsåpe til kr. 10.- kan man få overalt…Det er ikke det jeg trenger! Og dette er altså økologiske produkter…Det har jeg sansen for! 

 

Er du kjent med dette firma?

23 kommentarer
    1. Dette firmaet er jeg ikke kjent med.
      Kjekt om du har funnet noe som kan hjelpe deg. Utrolig kjedelig når det blir slike ettervirkninger. Har heldigvis sluppet unna det.
      Ha en fin kveld. Klem 🥰

      1. Tusen takk, ja disse vablene er grusomme…hele kroppen full etter en dusj og sånn som de klør.
        Og når man klør så blir det sår ..Så vanlig dusjsåpe kan jeg ikke bruke lenger har brukt olivensåpe,
        den er grei.
        Ha en fin kveld… 🙂

    2. Håper du tåler produktene godt. Kan være lurt med deodorant som ikke inneholder skadelige stoffer som aluminium, mm. også. Noen ganger bruker jeg bare ren aloe vera som deo. 🙂

      1. Ja, disse vablene over hele kroppen er grusomme så jeg må bare finne ting som virker..
        Dusjsåpe kan jeg ikke bruke..Da spretter de frem, og de klør altså..
        Så da tester jeg ting..Litt spent på denne salva! 🙂
        Klem og fin kveld..

    3. Trasig når slike reaksjoner kommer… :-/ Håper Grobladsalven kan hjelpe! Eller den mildeste såpe? Lano? 🙂 Jeg skal ikke ta vaksine nr 4 i allefall… Jeg har fått bivirkninger av de andre så her stopper det hos meg!

      Lag deg en fin onsdag 🙂 klem

      1. Veldig kjedelig altså, jeg hadde utbrudd hver eneste dag i flere måneder, det holdt på å klikke for meg..
        Jeg bruker nå såpestykke – olivensåpe..Det er også bra! Kjøpt på Kreta en gang for noen år siden. Men har ikke
        flere igjen.Jeg skal ikke ta flere vaksiner…Det er HELT sikkert! Ha en fin kveld, klem..

    4. Nei, har aldri hørt om det, men groblad kjenner jeg. Vi brukte det som plaster da vi var små, for det var jo så spennende, Grodde gjorde sårene også. Så dumt med elveblest da. Det har jeg hatt en gang, og hjelp som det klødde. Jeg skal ta sprøyte nummer fire nå, men har egentlig ikke lyst. Hver gang har jeg fått anfall av krystallsyke og jeg vil ikke ha det igjen. Men så var det et å beskytte sine egne da, ved å ta det. Ja, det er ikke lett dette her. Klem fra meg 🙂

      1. Jeg skal ikke ta flere vaksiner, det er helt sikkert.
        Dette her er noe herk altså, hadde utbrudd hver dag i flere måneder og holdt på
        å krepere av all kløinga…Det hjalp med et godt såpestykke i dusjen.
        Groblad har jeg trua på…skorpene jeg smørte på i går er helt borte i løpet av natta og dagen i dag.
        Klem…

    5. Håper såpen leger dine hudplager. synd at du fikk slik bivirkninger etter vaksine nr 3. Jeg i hvertfall ikke skal ta vaksine nr 4 hvis jeg ikke må.
      god bedring.

      1. Hudplage er noe herk…det klør og klør…
        Vaksine nr. 4 tar ikke jeg så det er sagt! Da har jeg vel ikke hud igjen…
        Klem og tusen takk…

    6. Elveblest fikk jeg av medisin. Er enig i at det klør noe helt jævlig. Er plaget med psoriasis delvis på kroppen. Bruker canoderm som lindrer, det er krem. Holder meg unna dusj såpe, men Dove tåler jeg greit. Skal sjekke den siden du tipset om. Godt å ha en såpe som man ikke får reaksjoner av.
      Klem

      1. Elveblest er grusomt, en tid hadde jeg utbrudd hver morgen etter dusjen..
        Det klør sinnsykt og store vabler nedover armene og ryggende og under armene..
        Dove har jeg aldri prøvd. Mye fint i den nettbutikken synes jeg da.
        God kveld videre, klem 🙂

    7. Spennende!
      Gleder meg til å høre om du synes det fungerer.🤗 Tror ikke kroppen vår har godt av alle de billige dusjsåpene.
      Elveblest er noe herk å bli plaget med.
      Jeg veier for og imot om jeg skal ta neste vaksine, men jeg har blitt så syk av de andre at det frister ikke.

      1. Elveblest er bare tråkig…snart hatt utbrudd i 10 måneder – noen dager to ganger pr. dag.
        Jeg har holdt på å klikke og mange netter har måttet sittet oppe til det har roet seg.
        Salva lover bra, jeg hadde skorper og sår nedover armen, og i går kveld smørte jeg på og i morges.
        Nå er huden helt fin igjen..De sårene har jeg sikkert hatt 14 dager nå…Så dette har jeg trua på!
        Skorpene er helt borte!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg