jeg har sett på Oxen

 

Det er en krimserie som går på TV 2 play. Sesong 1. Det har kommet ut seks bøker, så ble ganske hekta og tenker kanskje jeg skal få lest den serien også! Forfatter Jens Henrik Jensen. Er det noen som har lest bøkene eller sett serien? 

 

Et kort innlegg dette, men mest for å høre hva dere tenker om bøkene! Jeg leser ikke mye krim egentlig.

 

Akkurat nå leser jeg Søsterklokkene, en serie på tre bøker av Lars Mytting. Den er helt fantastisk, så utrolig bra fortellerstemme…📚

 

Du finner litt her også: Serienytt

 

Full snøstorm ute…….Dagens innlegg her: Viktig å se seg rundt – ha øyne med seg 👁️ og Østfold ❤️ 

 

 

 

 

12 kommentarer
      1. Serien var bra, likte den godt. Bøkene har fått mye ros. Har sett de på bokhandelen, men aldri stoppet opp
        og dratt med meg noen av disse bøkene. Men kjøper nok bok nr. 1 – men først må jeg bli ferdig med Søsterklokkene
        og de to andre i denne serien.

    1. Sett serien, den er råbra. Venter på sesong 2. Bøkene har jeg ikke lest. Husker jeg leste Jo Nesbø Snømannen. Boka var råbra, og plutselig var filmen en realitet på kino. Vi dro for å se. For en skuffelse det var. Styrer unna bøker hvor filmen eller serie vises først. Men tv serien er som sagt spennende. Ser nå Sannheten på samme kanal.
      Ha en fin uke. Her er det bikkjekaldt. Brr. Klem til deg min venn.

      1. Sånn er det Eva, ikke alltid film og bøker er helt samspilte.
        Jeg også leste Snømannen og det var spennende altså, filmen så jeg aldri.
        Oxen var bra, og med et plott som var litt annerledes. Liker sånt jeg. Kjøper nok bøkene, de eldste
        selges for 79.- Billig! Sannheten har jeg ikke sett, lykke til!
        Klemmer herfra og fin fin kveld <3

      1. Leste mer krim før, men mange år siden..Men denne serien likte jeg og det var gode skuespillere.
        Men film mangler litt detaljer og det finner man i bøkene. Kjøper nok denne serien. Klemmer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg