Jeg har da jaggu flaks

 

God fredag, i dag hadde jeg flaks! 

 

Jeg har husmorånden over meg og har renset tepper i snøen. Jeg hadde planer å gjøre det før jul.  Sånn ca. 14 dager før jul var det snø og jeg hadde tenkt å banke tepper i snøen. Jeg rakk det ikke, dagen etter var snøen dratt..Så kom det en ny vending et par dager før jul – men da hadde jeg så mye annet å gjøre den 22/23  desember og julegjester hadde kommet..Så rakk det rett og slett ikke! 

 

I dag har jeg fri og og i dag er det banking av tepper i snøen. Har et stort teppe til også som skal ut i snøen..Sengetøyet lufter seg også ute…Herlig og jeg har flaks at jeg hadde fri i dag! 

 

Bildet over er noen foto jeg har tatt denne uka. Fjernet bakgrunnen – den originale bakgrunnen og lagt på litt farger på den japanske kunsten. Du ser det her også! Japansk kunst 🏯 Nedenfor er det originale bildet jeg tok hjem fra jobben i går. Det er fra undergangen som går under Kråkerøyveien. Den undergangen er helt nødvendig så man slipper  å krysse en meget trafikkert vei!  

 

Ja, dette er dagens utfordring med Frodith. FLAKS!

 

Ellers så skal jeg vaske og rydde her i heimen noen timer til så får jeg se hva jeg gjør etter det! Kanskje gå til butikken og først innom mamma med nyvasket tøy! Det er nok å gjøre i mitt liv ❤️

 

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg