Jeg har da ikke glemt Tjuvholmen

 

Hei igjen. Vi gikk gjennom Dronningparken og ut bak Slottet. Kom videre inn i Huitfeldtsgate. Fine leiligheter. Tok ikke bilde her. Men stille og rolig strøk. Videre gikk vi mot sjøen. Den trekker lissom meg inn…Havna da ved Tjuvholmen. Ligger i indre havnebasseng i Oslo. Ligger syd for Aker brygge. Fint der, og kule folk og det oser luksus. Men vi satt oss ikke ned der. Bare gøy å se folkelivet på en utrolig deilig sommer-fredag. Været var lunt og fint.

 

 

 

 

Litt bilder herfra. Tok ikke bilder av fiffen og alle spisestedene ved havnebassenget. Vi bare gikk gjennom og kom ut ved Aker brygge. Folk badet og koset seg. Jeg satt og funderte da vi tok en øl på Salt om hvilke mennesker som var mest lykkelige. Det gir deg makt og luksus. Det å ha penger. Men sikkert også masse bekymringer. Men folk har mye penger i dag altså. Men livet er ikke likt for oss mennesker. Men du får noen tanker når man ser slike steder…Men jeg har det bra her på Kråkerøy jeg. Liker meg godt her. Men som sagt tankespinn..:)

 

Bare heng på…Osloturen er da ikke slutt

8 kommentarer
    1. Moro å kikke der og det er mye fint å se..men kunne ikke tenkt meg å bodd sånn :)) Fint å oppleve litt man ikke gjør til hverdags..<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg