jeg gjorde som kjerringa

 

God kveld…kaldt og surt ute. Det er høst! Så da ble det å bunkre lyspærer og lys og sånn. Hører med til høsten. Innekos <3 – tenne litt lys i kroker og kriker, slik at det blir lunt og godt inne! 

 

Kjerringa hadde et innlegg om det for noen dager siden! Se her: Ho måtte jo bare Og da måtte jeg herme! ikke sant, vi er sånn vi kjerringer…hermer etter hverandre! Så da dura jeg til Europris og handla led-lys. Hvor kjerringa handla sine vet jeg ikke! Jeg handla litt annet småtteri her og der også! Lys blir det. 

 

 

2 stk i pakka og batterier må du handle ekstra da. 2 AA i hvert lys. Skal være timer så lyser vel i ca. 6 timer. Så da bør man ikke tenke så mye. Bare ha det koselig inne! For tenner ikke så ofte sånne lange lys, liker best telys i kopper! Lettere å holde styr på det synes jeg. 

 

 

Lys i heimen. Sjenken er kjøpt på loppis, bordlampa, lysestaken og bildet! (Synes ikke så godt da det dekkes her bak en plante..

 

Nyt kvelden……….snart helg! 

13 kommentarer

Siste innlegg