Jeg gikk og gikk

 

Jeg liker jo å gå…Og jeg liker å bade! Så på slike dager som i dag liker jeg å kombinere det..Varmest i landet på 27 – 28 grader og da skal alle til sjøen! Og folk drar dit man kommer frem med bil! Og kommer man frem med bil – betyr det mye folk på en slik dag! 

 

Da tar jeg med sekk, kjole og gode sko og går så man man blir svett på ryggen! Og blir man svett på ryggen og gjennom skog og fjell og ingen bilvei – så er det jo ikke folk! Noen slengere da, hyttefolket som tar et bad og drar tilbake på hytt!a! Før de vasker ned hytta og drar hjem…..

 

Og det er jo bonus, stillhet og vann og bad!

 

Jada, ut på tur med sekk kan anbefales på de varmeste dagene! Og søndag også, da er hyttefolket på vei hjem etter helgen! 💙 Så da har man svaberg og sjø nesten for seg selv! 

 

Svett på ryggen ble jeg og det ble kanskje de som kjørte bil også! Så er jo hipp som happ, men jeg tok det som trening! 💪 Og koset meg tre bad og svømmeturer! Og man har jo fått kroppen for å bruke den tenker jeg! 

 

Får pusle litt med litt vanning i hagen etter hvert!

 

 

 

18 kommentarer
    1. Det var smart, greit å slippe for mange folk, og du vet sikkert om fine steder å bade! 👍 Husker jeg gikk/syklet for å bade i barndommen, og ble like svett hjem igjen, men godt å få avkjølt seg uansett. Her har jeg hatt med junior ikveld og gått etter utmarksgjerdet, – mygg og varmt, men det må gjøres om ikke beitedyr skal komme innpå.

      1. Så bra jobba av dere. Må til – selv om det er varmt…
        Svett hjemover også ja…Så da var det ut på veranda og slappe av og drikke masse.
        Godt med tur og godt å gå så man kjenner det! Nyt kvelden og kos deg! 🩷

    2. Så flott! Det der høres i grunn ut som meg 😉 Bader helst både på steder og tidspunkt der jeg har “stranda” for meg sjøl.

    3. Det er mange fine turer man kan gå. Fine bilder og et er ange fine badeplasser i området der du bor. Gikk 1,5 time i skogen men bada ikke. Mye folk og bra er det. Men det er tørt så jeg håper det blir litt regn snart. Ha en fin dag.

      1. God formiddag, her har vi en hel øy å ta av og det er lurt å være litt smart på slike dager.
        Ikke dra dit alle andre gjør. Folk skal ha med stoler og senger og kjølebag og da er bilen fin i bruk.
        Her må man gå gjennom skogen og klatre over fjell en time og det gidder ikke folk i den varmen!
        Bra du fikk vært på tur! Ha en fin mandag! Tusen takk, fine motiver er alltid gøy!

      1. Helt topp å komme til flote steder uten bil, gjennom skog og klatre opp og ned og
        plutselig etter mye svette så er man på plass! 🙂 klem og fin mandag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg