Jeg ga nesten opp #men det er liv i skrotten

Hei på dere…

Bloggen kommer og går. Et par dager nå har jeg slitt. Ga opp nesten. Vanskelig å kommentere og blogg.no hang hele tida. Jeg har sikkert prøvd på feil tider. Men blogg er blogg. Jeg har jo en jobb. Så på dagtid er jeg sjelden på blogg. Kan være i en pause. Matpausa, som jeg tar ved pulten. Da kan jeg titte over et par innlegg.

 

Kommer sterkere tilbake 😀 Snart helg og litt fri igjen…

Det ble tur til Enhus i meget flott vær. Kjempevarmt i sola. Her er et bilde fra dagen i dag. Skikkelig speiling på den brygga der.

Vi sier tvi tvi og satser på at blogg normaliseres og er i godlune igjen. Skal titte i noen blader og kose meg litt her i sofaen nå. Ønsker deg en fin kveld….skriver egentlig bare bloggen nå for å fortelle at det er liv i meg, hehe…..

Klemmer Solliv ❤️

#blogg #avogpå #natur #foto #hobbyfotograf

14 kommentarer
    1. Står til liv her også. Blogg.no har vært vekk med melding snart tilbake, eller noe liknende. Deres
      Snart’er er veldig lange, men…
      Så har det ikke vært mulig å kommentere, det vil ikke lastes. Jeg kan umulig være utestengt, pleier jo aldri trakassere folk. 😁
      Får se om denne går inn.

    2. herlig bilde.Jeg er jo hos datter på dagtid og passer barn,men prøvde å komentere her en kveld på blogger jeg leste,gikk ikke så jeg gav opp,men da er det flere som har slitt da skjønner eg

      1. Tusen takk… Helt håpløst… Prøvde å kommentere en haug ganger hos deg før jeg fikk det til nå i kveld… KOS deg videre i vinterferien hos barnebarn 😀💞

    3. Skjønner det er kjipt med blogg.no-problemene.
      Nydelig bilde fra Enhus, så nydelig vær. Her er det strålende i dag 🙂
      Jeg er veldig glad det er liv i deg 😉 <3 Klemmer

    4. Det er liv i meg også, selv om jeg ikke synes så lett i bloggen for tiden. Er sykt sliten og utmattet, så må prioritere veldig hva jeg gjør.
      Har skjønt at det har vært litt trøbbel med bloggen i det siste. Flere som har nevnt det.

      God helg ♥

      1. Tusen takk…
        Kjedelig med trøbbel. Blogg tar litt for lang tid og jeg har ikke hele dagen til å surre med dette… Ha en fin kveld i huset… 🌷Klemmer på.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg