jeg følte meg levende i dag

 

Det å føle seg levende. Det å være fri. Det å være ute. Kjenne at man lever. Solen varmer. Blomstene lyser opp. Det er glede og sol! <3

 

Det er slik dager jeg føler med levende og lever..Ser folk ute. Rundt husveggen. Livet våkner og ja det er vår! Veldig deilig. Men gikk tur rundt omkring ved elva i dag. Og gikk litt gjennom gatene i byen. Lite liv der altså.

 

Men det hjelper jo ikke å legge til rette i vår by med mange koselig steder og så sette en bomring rundt hele byen. Litt for dumt egentlig. Jeg holdt meg vekk fra bomringen på mine fridager i hvertfall… En normal dag hadde vært: Kjørt over brua her på øya. Kjørt over til Fredrikstad-brua. Vært hos mamma. Kjørt kanskje en liten tur videre til et senter. Alt dette koster kr. 90.- i bompenger nå!  Da er ikke mulig å gjennomføre for meg. Så da tusler jeg jeg heller rundt her og ser etter 

Hestehoven 🙂 Sånn blir det utover…Helt greit å tusle rundt her i naturen og kose meg…Er det noe jeg ønsker meg veldig nå – så blir det å titte på nettet! Trist for byen. Trist for menneskene. Men jeg er kreativ og finner andre muligheter….<3

 

 

Om hundre år er allting glemt.

 

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. du er ikke den første jeg hører si att byen eller sentrumsgatene blir tomme etter att det kommer opp bomringer,det er trist og over tid går det utover handelen som over tid får flere konkurser,alt henger sammen,folk finner andre måter sant det,så får en se hvor lenge alle bomringane lever,i mellomtiden er det koslig å rusle i egen nærområde ja,nydelige hestehov,er nok en stund før jeg ser den,her ligger snøen

      1. Kjedelig altså. For det blir mange penger som jeg har vært inne på før. Og man må tenke hva man gjør hele tida. Mange butikker i byen vil gå dukken! Folk handler på nettet og får ting tilkjørt hjem! Hestehoven er så fin….<3

    2. Deilig å være ute i sola …og koselig å finne vårblomster 🙂 Blir nok bomring rundt her vi bor også..kommer jo fortsatt til å kjøre, men det blir nok mindre småturer ut av bomringen..og det er veldig dumt syns jeg.. Har sett etter Hestehoven men ikke funnet enda.. fint å se dem her hos deg da 🙂 Fredagsklem <3

      1. Tusen takk, må hele tida tenke tenke og det gjør at man blir litt innesperret…liker ikke…For skikkelig sure penger altså! Været var utrolig fint og sola varmer nå! 🙂

    3. Sprudlende fredagsmorgen i sør 😀 Synd med slike bomringer, det har vi ikke akkurat her. Men vi er jo nødt til å ta en og annen Bodøtur, da bærer det gjennom ganske mange bomstasjoner. Lykke til på fredags tur og kos deg masse <3 klem

      1. Bompenger er tråkige greier…Får ikke gjort alt jeg vil 🙂 men nyter naturen rundt her jeg bor! Men er kjedelig for alle. Mamma får ikke så mye besøk av meg lenger…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg