Jeg føler mindre stress med nye blogg

Ny blogg….

Mye bedre spør du meg. Det jeg syntes var mest stress før var kommentarer. Jeg la ikke ut så mye selv. Men kommenterte. Alltid. Følte litt på det. Hadde jeg vært borte hele kvelden og kom sent hjem. Så følte jeg at måtte titte innom gullrekka og helst kommentere alle jeg fulgte. Rakk jeg ikke alle, så var det påan neste dag 🙄

Nå er det blitt mer trøbbel med dette og folk leser mer enn det kommenteres. Helt greit 😀

Så alt i alt trives mye bedre her inne jeg….tar alt som det kommer…

Litt sånn som sex, blir det noe så blir det noe….Blir det ikke noe så er det helt okai…..hehe….

Koser meg med blogg …..

#sex #kommentarer #nyeblogg

God natt 😀

12 kommentarer
    1. Blogging skal være kos, så lenge man ikke har det som en jobb ! Lage innlegg, lese hos andre og kommentere litt når en har lyst og ork..noen ganger passer det bra, andre ganger må en prioritere å lage innlegg selv..men alltid hyggelig å få og gi tilbakemeldinger..skaper fin kontakt <3

      1. Ikke sant, dette er bare kos og gøy. Jeg kommenterer jeg. Men nå blir det også noen nye for meg. Det er gøy…kommunikasjon er viktig for kontakten.

    2. Jeg synes det er litt mer stress her jeg. Det er mindre kontakt. Man blir ikke kjent på samme måten som tidligere. Det synes jeg er en lei utvikling. Men kanskje jeg tenker sånn fordi jeg er en sosial sjel sånn egentlig? I alle fall på nett. Men jeg kan dessverre ikke kommentere så mye alltid. Liker å lese da, så leser en del, uten å skrive av og til. Det er kos det. Føler ikke mer på samvittigheten nå enn tidligere, men synes faktisk det er ganske kjipt å få mye mindre tilbakemelding nå enn før. Og det igjen gjenspeiler dette med kontakt. Føler at jeg blogger for meg selv….for “døve ører”. Statistikken viser at jeg har lesere, men hvem er de? 😉

      Jaja, sånn kan man sitte og fundere 🙂

      Kos å lese blogg uansett. Det skal ikke være noen forpliktelse når det er en hobby, og det er jo veldig greit da 😀

      Kos deg med blogging og blogglesing på DINE premisser, uansett hvor det er ♥

    3. Tusen takk Eva. Mindre kommentarer blir det helt klart….blitt mer ensomt her inne. Men må tenke annerledes. Vi er på en måte blitt en større familie. En større flokk. Og det sier seg selv at man ikke rekker å kommentere alt man leser. Jeg kommenter mange og leser enda flere…kommenterer også på noen nye. Og det er hyggelig. Blogg er kos og hygge….ønsker deg en fin dag 🙂

    4. Ja blogg er en hobby 🙂 Null press!
      Jeg har valgt å godkjenne alle kommentarer – så får jeg svart på de etter hvert når jeg har anledning. Synes det er koselig 🙂

      Jeg forstår ikke alt her inne ennå………. som f eks. om jeg vil bytte bilde på front……….. finner det ikke ut. Profilbilde er greit – det forstår jeg, men ikke denne fronten, hvor jeg skal klikke for å velge ny bakgrunn….front……….

      Men ellers ser jeg ikke de store problemene her inne. Koselig å blogge og koselig når noen legger igjen en kommentar, synes jeg 😀

      1. Det blr være 0 stress. Og det har det blitt. Koser meg med nye blogg jeg. Finner alt jeg trenger på forsiden. Det er den jeg jobber utifra. Vi får hjelpe hverandre så blir vi eksperter….Gøy å lese, gøy å kommentere..Masse gøy å skrive. Fin hobby og mange flotte mennesker…

    5. Jeg har også vent meg til hvordan det er. Like greit å like det, det blir neppe noen forandring uansett. Jeg har ikke statistikken oppe og går en gang jeg, og det er faktisk veldig deilig.. Mindre stress uten å følge med hele “døgnet” 😁 Men likte å ha folk i feeden. Ha en fin dag ❤

      1. Ikke sant….ta det som det er. Kose seg med å lese og skrive. Finne fine mennesker som har noe godt på hjertet. Kommentere litt, lese litt, skrive litt….❤️

    6. Veldig godt sagt og skrevet. Litt rart med ny plattform siden jeg ikke fikk bli med over, og min «gullrekke» fortsatt er veldig mange med blogg.no, så det er sant, mindre kommentarer, men det vil ikke si mindre lesing hos de jeg er glad i, for å si det sånn<3 Håper dagen din blir super fin og god som deg<3

      1. Tusen takk, var heldig med den 🙂 jeg ble sliten av den gamle. Det skal jeg ærlig innrømme. Dette er helt annerledes….som jeg skriver……tar det som det kommer 🙂

    7. Kommer seg her også med alt det nye på bloggen. Men likte fortsatt det gamle best. Savner at en kan se svar på kommentarene, så de går jeg glipp av. Har ikke ork til å lete dem opp igjen. Men har fått på statistikken nå, og det hjalp godt. Tror jeg har like mye besøk her inne som jeg hadde. Men føler jeg har mistet kontakten med alle dere gamle. Er på en litt annen måte nå.

      1. Ja, er annerledes. Litt mindre stress. Mindre kontakt. Men fin kontakt hvis man er flink til å kommentere selv…jeg prøver å lage litt rutine på det. Så jeg får lest svar. Det liker jeg godt. Nye blogg er bra, men annerledes. Fint. Bra du har lesere og statistkk. Toppers.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg