Jeg feiret

 

 

Det blir august! 

 

Så jeg feiret den siste dagen i juli! Med Solo Super!

 

Syklet til byen rett etter jobben i dag! For å få litt mer trim og se litt folk! Slik som, turister og besøkende til byen! Moro å se liv og også litt vemodig…I morgen er det august! Det er sommer det også, men sommeren blir kortere og kortere på en måte…Når det er mai – så har man endeløse dager foran seg med sommer! Men det skrumper inn….Og det er vel slutt på den berømmelige fellesferien til helga! 

 

 

Tivoli nedenfor her, har ikke vært så mye i byen så aner ikke om det er åpent bare på helgene…Så stengt ut nå på ettermiddagen! Synes dagene har gått fort – nesten som en karusell, mai var en deilig måned…Varm og god…Juni og juli litt mye regn og et par stormer…Men har badet jeg, men ikke så mye som jeg håpet på!

 

Så da er det bare å ønske august velkommen da! Vi henger med 🌸

 

Ny måned – nye muligheter for å bli rik! 💰

 

8 kommentarer
    1. Mye av august er heldigvis også sommermåned – så jeg krysser fingrene for mere bading! God feiring av julislutt og auguststart, syns jeg! Jeg har feira med softis idag – sammen med noen helt spesielle…. 🙂 det får du vite i morra tidlig….. såååå – god klem <3

      1. Det er sommer og nå skal det bli varmt noen dager før regnet kommer tilbake…
        Veldkommen august 🙂 godt med softis….
        God klem sendes til deg.

    2. Håper du får bade mer i august og at godværet blir mer av. Her har dagen siden jeg kom hjem i fra vogna gått litt i et. Ikke før man hadde satt seg så ringte datter og da skravler vi fælt. Måtte i gang å lage vaniljesaus til jordbær som gubben hadde plukket, og renske bæra. Så dukka sønnen opp for å låne tilhengeren og våres bil. Fersk småsei mølje med lever til, og ny potet av egen avling. Fine bilder du har tatt i løpet av noen dager. Nyt kvelden, og snart er det helg. Klemsiklem fra nord.

      1. Litt av en dag hos dere Eva…Da flyr tida…Masse som skjer..
        Kos dere i vogna og/eller hjemme og nyt august…
        Nyt dagen og sender over en klem…augustklemmer kommer her….🩷
        Og tusen takk for det…Blir mange bilder på en dag, men jeg har vært lei IG – prøver litt igjen etter hvert…

    3. August er “min” måned, så si ikke noe galt om den… (Har bursdag i august.)
      Jeg liker ikke vinteren, men elsker høsten. August og september er fine måneder. Levelige temperaturer, masse sopp og bær. Mørke. varme kvelder….
      Så jeg sier velkommen august.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg