Jeg falt pladask

 

God lørdag! Jeg var en tur på Europris i går og handlet litt sommerblomster, planter litt og litt! Men Europris er en artig butikk og jeg tar alltid runden inne også! 

 

 

På slutten av runden så kommer man til plassen for godis og søtsaker – alt det man ikke trenger i grunn! Men blikket mitt falt på denne esken. Mummi, jeg elsker alt med Mummi! 

 

 

Kjeks, ganske søtt – smakte litt som Mariekjeks. Gode og veldig sprø, ikke noe man ha i huset. Men Mummihjertet mitt gjorde et stort hopp da jeg så denne pakken! Så blir sikkert en kjeks i ny og ne..Og unger vil sikkert elske at mormor/farmor har en slik pakke i huset tenker jeg, eller ungene i nabolaget og 4 forskjellige figurer, eller mulig det er flere! Pakka kostet 24,90 – det tok jeg meg råd til! 💙

 

 

Kjekt å ha tenkte Solliv.

12 kommentarer

Siste innlegg