Jeg er ikke bare på tur

 

Jeg jobber i grunn ganske mye med hus og hage! 

 

Men jeg liker å være på tur og liker å skrive litt om det. Jeg blogger ikke for meg selv, titter aldri på gamle bilder eller blogginnlegg. Bare når jeg deler en link. Folk tror kanskje jeg skryter litt…se på meg nå..nå er jeg her og nå er jeg der..Nå spiser jeg ute igjen..Det er jo for å påvirke andre mennesker..Greier jeg, så greier andre tenker jeg. Jeg er delvis trygdet og trygd blir man ikke rik på. Men det går rundt. 

 

Mine turer er ikke av det dyre slaget. Mat koster hjemme også..Og det er hyggelig å kunne sitte ned å nyte maten. Overnatter ikke så ofte på hotell, står opp rundt 0600 og hjemme rundt 2300 da har jeg fått mye ut av en dag på tur synes jeg..

 

Og jeg blir glad når jeg kan påvirke..Slik som når jeg får en kommentar fra f.eks Kjerringtanker  – “dit vil jeg også en dag i sommer”. Da blir jeg glad! Det varmer, da har jeg oppnådd det jeg vil med bloggen…Fremme små gode opplevelser 🥰 Domkirkeodden – verdens vakreste museum 

 

Det er det som er hele poenget med min blogg..Når du går ut fra denne siden så har du kanskje fått en ide eller tanke i hodet som spinner videre…Og blir til noe..Og kan jeg sitte alene og spise på Resturant så kan DU! Hva er skummelt med det??? 

 

INGENTING (eneste skumle er at du må betale selv, haha…)

 

Fra Mjøsa/Hamar

 

 

19 kommentarer
    1. Fint med de turene dine. Jeg drar jo også på mye småturer. Ligger i billige campinghytter, eller bare til søsteren min og overnatter der. Føler jeg er på tur likevel jeg 🙂

      1. Tusen takk, ja og det er det jeg ønsker. Min blogg ønsker at folk skal ha et godt liv, selv om man
        kanskje er alene eller er trygdet eller andre grunner…Kan jeg – kan andre!
        Ta bussen til et et nytt sted. Gå en runde i skogen. Spise litt ute på en søndag.
        Ikke ha så mange hemninger..Bare gjøre det. Jeg kjenner folk som ikke tør spise alene ute. De føler
        at folk tenker om dem. At de er ensomme/alene..

    2. ja jeg hvet att du jobber i hagen din også ,har mann hus og hage må en stelle det og holde
      ting ved like :=) dommkirkeodden er fantastisk ,vi var der i fjor sommer ,og det var helt fantastisk ja

      1. Det var et fint sted. Så masse å se på der. Må dit igjen jeg.
        Hage og hus da må det jobbes helt klart. I dag etter jobb har det bare regnet. Må til med regn.
        Lagde forresten gressløk i olje i sommer. Det var utrolig godt. Eldste sønn var hjemme også og han
        måtte ha det på alt han spiste. Du er et forbilde når det gjelder mat..

        1. det var meldt regn her også,men det kom ikke og nå er det ikke nye regnmeldinger før på torsdag,så må vel vanne litt igjen i morgen,så kjekt att dereliktegrasløk i olje da og en klype salt skal i også

    3. Jeg liker godt å lese om turene dine og steder du har spist. Viktig å komme seg dit man har lyst, og ikke bare utsette ting. Veldig greit å få noen tips av deg! 😀👍

    4. Heeeelt perfekt det du gjør, syns jeg – du inspirerer, og du er en ekte livsnyter😘😘 kjør på, og gi meg noen gode ideer! klemmer i massevis 😘😘

      1. Jepp….sånn er det..
        Tusen takk…
        Sier det igjen, viktig å komme seg ut den døra………(det kan du og jeg alt om)..
        Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg