Jeg er havren

 

Du og du hvor fort tida går! Allerede begynner det å gulne i åkeren..

 

Får satse på at det var tørken på forsommeren og ikke høsten som kommer..Neida, er ikke i høstmodus jeg. Det er bare i juli og august er lang..Bare får litt sånn: aha-hjelp-det-er-blitt-høst-panikk…

 

Blir ikke så langt dette innlegget, vært på jobb og glodd inn i en maskin i 8 timer nesten..Så man trenger jo ikke bruke mye tid med data her hjemme, alltid..Så blir bare en liten tur innom med noen ord for kvelden..

 

Kvelden er forresten en av de bedre denne sommeren..Litt sånn lun kved man har savnet! Vindstillle og veldig fint..Men kvelden blir ikke så gammel for meg..Lese litt og så er det den kvelden..

 

Dere som har fri, ha en riktig så fin kos kveld og dere som køyer tidlig så sier jeg 

 

Natta lesere…🌛 Dere er med og jeg er her…

 

18 kommentarer
    1. Deilig med milde kvelder 🙂 Det er som regel alltid tidlig kveld på meg hihihi Og tidlig oppe! Lag deg en fin onsdag 🙂 klems

      1. God lørdag, milde fine stille kvelder er deilig. Men sommeren her nede i år, er ikke slik..
        Men en kveld en sjelden gang tar man veldig i mot ja..Kos deg med dagen og ferie 🙂

    2. Vi får inderlig håpe det ikke er høst ennå. Vi har jo/ og er nomader i år. Men det har vært fint på mange måter. Gode tanker og klem. 🤗

      1. Tusen takk, sommer er best synes jeg. Alt er mer lettvint da, så vi holder på sommeren lenge enda..
        Kos deg med lørdagen..Klem 🙂

    3. Deilig at man kan gå ut i en hage etter og ha sett på en PC hele dagen. Det beste jeg veit med hagearbeid er gressklipp. Har gått noen km bak en klipper før. Var fast gressklipper hos mine foreldre og ei tante før men etter at de har solgt husa så er det slutt med det. Ha en fin dag.

      1. God lørdag Helge, ja man må gjøre noe annet hjemme når man har PC hele dagen på jobb..Da må man sysle med hage og hus eller noe.
        Plenklipping er en fin avkobling og jeg liker det godt. Kos deg masse med lørdag, her skinner sola..Nyt dagen! 🌸

    4. Jeg ELSKER HØSTEN, og gleder meg til den skal komme 🍁 Det betyr ikke at jeg vil at den skal komme riktig enda, for jeg vil nyte det siste av sommer og varme en stund til. Ønsker deg en fin torsdag, klem 🤗

      1. Takk takk, jeg er mest vår- og sommermenneske..Liker at det spirer og gror og hage og slik.
        Men høsten kan være fin den. Masse å finne på da også. Da er det kjekt å være på tur.
        God lørdag, klem.. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg