jeg er en gratis-blogger

 

God morgen i regnet…Det regner, det er lørdag, det er fri….Drar ikke på noen dagstur i dag. Må være fint vær! Drasse rundt med paraply og småfryse..Nei, satser på flere turer til uka. Jeg velger mine dager. Jeg har jo ikke penger til å være på tur hver dag heller da..Koster fort noen kroner med tog, buss og noe mat ute…Så da må jeg ikke dra på tur i regnvær akkurat! Så da satser på neste uke! Søndag tror jeg det skal bøtte ned!

 

Jeg er jo en gratis-blogger. Sitter jo bare her og skriver og skriver…Noen ganger lange innlegg og noen ganger korte med litt bilder. Annonser som kommer opp på bloggen min styrer ikke jeg. Og jeg har heller ikke noe samarbeidsavtale med blogg om å tjene noen kroner på de annonsene. De vil ha tema-blogger og større aktivitet.. 

 

Så da får jeg bare tenke at blogg er en syklubb og at det er gøy å møte opp her inne og skravle med vennene mine..Kommentere og henge med hva de driver med..

 

Hørselbloggen har mange følgere. Men litt sært tema..Så den skriver jeg på i rykk og napp. Så får det heller være GRATIS..Går helt greit det. Tjener jo penger på andre måter..Men skal være ærlig på at det hadde vært morsomt å bare tjene noen hundrelapper hver måned. Ikke for at det er penger jeg trenger. Men for å komme litt lenger…ha noe strekke seg i mot. Så får lage meg et mål i 2021 ….Alle som ikke blogger stiller jo stadig spørsmål til meg? Tjener du noe på bloggen din? Folk som ikke blogger selv – tror at det er så lett lissom..Tror at pengene detter inn bare de ser noen annonser ser her og der! Men så lett er det IKKE…I mens skriver jeg her inne for jeg liker å henge her på blogg..Synes det er mange trivelige mennesker rundt omkring <3 og det er 0 stress…Må ikke noe – skriver noe her inne når jeg føler for det og ikke fordi jeg må! Forskjell det….

 

I går var jeg forresten på biblioteket her i byen..Flott tilbud..Lånte ikke med meg noe da. For jeg har bøker her hjemme å lese på…Bare jeg får ånden..Men kosa meg med magasiner og ukeblader..Og tok det som tur den dagen…Må ikke trampe rundt i skogen hver dag. Men finne andre ruter også..Bading ble det ikke…Skikkelig surt og kaldt! Så da ble det bytur til biblioteket..Fin dag det! Jaja, kaffekopp nr. 1 er snart historie…<3 Så nå henter jeg meg en ny kopp og skal titte litt på andre nyheter og strikke litt etterpå..Etterpå blir det litt rengjøring her i heimen..Må jo gjøres…Olje plattinger ligger over meg. Men det må være opphold og tørt!

 

Nyt lørdagen…☔️

16 kommentarer
    1. nei tene penger på blogg gidder jeg ikke tenke på ,da blir det plutselig en jobb og blogg er for meg også kos og et sosialt sted å være ,høre litt fra gode venner ,som en syforening ja :=) nei dagsturer trenger en ikke hver dag,men vi skal ha en i dag ,må ha litt mat siden vi får 4 gjester i morgen og dei skal være her til neste fredag ,så får vi se om det blir handel og tur eller bare handel ,blir jo sol her i dag men 4+ brrr ikke sommertemp ute ennå da,ha en kos dag du også

      1. Kos og sosialt 🙂 akkurat – det er jo det! Nei, kan ikke være på dagstur hver dag. Må gjøre litt her hjemme også..Kos deg på handletur…4 gjester ekstra ja – da må det handles…Varmt er det ikke…4 grader! Nei, det er ikke sommer..Tusen takk 🙂

    2. Hmm… ja alle spør om jeg tjener noe på bloggen…. men det gjør jeg ei….. tenker vel ikke på det som syklubb, men som FN måte til åfå utløp for skrivende og fotograferende energi…. som det er mye av….! Har jo fått mange nye venner, og jegvetat gamle venner som jeg ser sjelden også leser bloggen hver dag! Vi får kise iss med det vi får ut av det! Ha en fin hjemmedag, og lad opp til neste tur! Stor klem <3

    3. Ja det er jo slik med mange av oss bloggere – vi blogger gratis og fordi vi liker det 🙂 Vi liker å dele av oss selv 🙂

      Ha en fin dag hjemme 🙂

      klem <3

    4. For meg er bloggen kun en hobby. Hvis jeg “måtte” produsere innlegg så og si hver dag, så hadde det ikke vært moro mer. Jeg er ikke så glad for all reklamen som dukker opp i innleggene, men det er vel de som gjør at det er gratis å blogge her. Håper på soldager igjen snart. Vi ble jo litt bortskjemte et par uker, så da føles det været vi har nå kaldt og stusselig. Fortsatt god helg!😊

      1. Ja, det er noe man pusler med….men noen ganger så hadde det vært gøy å kunne tjene en krone eller 2…Lager jo innlegg hver dag allikevel…Reklamen er treg….God helg…

    5. Hei på du 😀 Nei du, her slipper man med regnskapsfører og moms og faderveitkasomskaltil…. 😀 Snart i farta på tur her.. ha en herlig lørdag,, selv om jeg skjønner det er vått. 😀 Her skinner sola.. 😀 Men ikke tropisk akkurat 😀 Klem

    6. Bloggen for meg er som en dagbok. Dokumentere mitt liv på en måte. Det er også å kunne bli bedre i norsken min:)
      Tjener ingenting jeg heller:)
      Og jeg er av og på blogger:)

    7. Ja, det er kos å blogge. Men som du sier, alle tror jo man tjener penger så lett når man blogger. Men sånn er det jo ikke.
      Hadde vært kjekt med noen ekstra kroner…men….
      Kjekt å kikke innom deg. Og flott å ta biblioteket i bruk på den måten. Ingen dum idé det 🙂
      Kos deg videre i ferien. Forhåpentlig med litt oppholdsvær og sol ♥

      1. Folk tror penger kommer inn så fort man er på blogg…rart det der! Kanskje enklere før..Hadde jo håpet en krone i ny og ne..Det skal jeg være ærlig på…Eller noen smaksprøver og sminkeprodukter i posten…Men ingenting av det heller….Så da blir det syklubb! Biblioteket er topp altså..Digg å kunne lese en hel haug blader/magasiner helt gratis og til og med låne med hjem..Bare ikke de helt nye..Det har vært stengt lenge. Det er en av de tingene jeg har savnet i disse Koronoa-tider. Det å bruke biblioteket! 🙂 klem til deg og tusen takk…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg