Jeg ble plutselig TV slave

 

Jorda rundt på 80 dagar.

 

Dette er en serie på 8 episoder og den finner du på NRK appen/strømmetjenesten. Det finnes utrolig masse å se der bare man er tålmodig og leter litt. 

 

Men jeg trengte ikke lete for Heidi i Heidis verden anbefalte denne på bloggen sin tidligere og jeg hev meg rundt og har sett ferdig alle 8 episodene og det er mye til meg å være! Du finner bloggen til Heidi her: HEIDISVERDEN Jeg bare viser til hennes blogg, da det er ca. en uke siden hun laget et innlegg om dette og Heidi er ivrig på å blogge så da må man nesten bla seg litt nedover tenker jeg..

 

Men poenget mitt er: Takk for anbefalingen og sender anbefalingen videre. En herlig serie, jeg lo og skrek om hverandre…. Se her også: JORDA RUNDT 

 

Ha en fin kveld da…

 

 

 

 

22 kommentarer

Siste innlegg