jeg ble glad

 

Vi i bloggverden har blitt ordentlig glad i hverandre. Vi føler omsorg og nærhet..

 

Vi heier på hverandre og føler medfølelse! Den dagen jeg fikk se at Kjerringtanker hadde ødelagt seg, ble jeg så innmari lei meg. Ta en telefon å ringe er ikke min stil. Så jeg tenkte at jeg fikk prøve lage en “pakke med omsorg”. Litt vanskelig for alt var jo nedstengt her i Fredrikstad når det gjelder butikker..Men matbutikker var åpne – så da ga det meg et håp. Etterhvert så åpnet flere butikker også! Så da fikk jeg det omsider i boks. Tok litt tid, men det kom frem til Hønefoss! <3 Strikketøy og sjokolade Og når det ble satt pris på i den grad ble jeg så innmari glad! Det varmet mitt hjerte mer enn dere tror! 

 

Og denne herlige butikken i Fredrikstad – kan du lese om her: LIILLE SPECIAL og er du i Fredrikstad en dag. Vil jeg virkelig anbefale denne butikken. Den er helt unik..Vareutvalget er meget allsidig og mye innen mat og også en del andre ting! Blant annet merket Green Gate, det er jo en del som sparer på dette merket! Men jeg har bare en liten (stor) negativ ting å si, smilet på  dem som jobber der kunne vært litt bredere…Jeg er selv en glad person, og jeg liker smilende mennesker sånn er jeg skrudd sammen! Og jobber man i butikk eller driver butikk så lever man tross alt av salg…Et smil er mange ganger mer verdt enn et  tilbud på 10 %..

 

Ønsker dere alle en fin 1. mai morgen!

19 kommentarer

Siste innlegg