jeg bare elsker salater i alle slag + litt legegreier

 

Vært på jobb og måtte innom legekontoret før jeg kjørte hjem. Måtte bestille meg en time. Liker jo ikke ringe jeg. Kjørte innom. Så fikk time i morgen. Sliter med hørsel og ører og eksem og høreapparater som ikke virker om dagen. Det er ikke greit. Det er håpløst. Vet ikke hva som har skjedd, de er svake. Var i går et sted for rens og test av apparatene og de sa det samme. Så vet ikke hvor jeg skal begynne nesten jeg. Så må snakke med legen min i morgen. Om han har noen tips. Kanskje jeg må sende de inn til reparasjon, men hvor lissom? Må ta en prat. Pluss at jeg ønsker å få time på sykehuset vedrørende hørsel. Dette må gå gjennom fastlege. Dette er tungt og jeg må ha fortgang! Slik ting haster. Jeg er jo i jobb og trenger å høre på min jobb. Trenger apparater som fungerer. Uten dem – vet jeg ikke hva jeg skal gjøre!

 

Så kjørte innom et bakeriutsalg her på Kråkerøy. Kjøpte med en salat for å spise her hjemme. Smakte godt. Kosta 60.- synes ikke det var så gæli jeg. Elsker salater. Det er noe jeg kunne spist 4 ganger hver dag! Helt klart 🙂 

 

Og sånn ble det på en tallerken. Fulgte med dressing og rundstykke! Så skal jeg strikke litt og etterpå gå turen min. Går og går….Været er ufyselig og gått allerede 4000 skritt i dag. Så i dag blir det nok Kirken rundt  – løypa mi. Det er en runde på ca 4 kilometer. Passe tur etterpå det! Trenger ikke ta den lengste løypa i dag! 🙂

 

Snakkes…

 

 

8 kommentarer
    1. Veldig glad i salat jeg også..enten som her med egg og reker eller skinke/kylling i..eller bare grønt ved siden av middag:) Håper du får skikk på høreapperata for det er viktig med best mulig hjelpemidler .. Ønsker deg en fin kveld og gåtur <3

    2. den salaten var fristende :=) skikkelig god mat.Hørsel vil en ha ja,håper du får snarlig hjelp :=)etter styrketrening hos fysio gikk jeg rett på tur da jeg kom hjem,gikk til skogen min,gikk i skogen og plukket sopp og gikk hjem etterpå,det ble noen skritt av det

    3. Takk, var god. Litt av hvert i dan. Både purre og rødløk. Så flink du var. Som sagt lettere å være i gang. Hadde du satt deg ned etter fysio. Så vanskelig å gå turen etterpå igjen. Det kjenner jeg til hos andre i hvertfall. Skritt og sopp fikk du! 🙂

    4. Uffda. Så dumt med den dårlige hørselen. Slitsomt. ….Men den salaten så digg ut! Jeg elsker reker, salater, egg om mye annet….Tror jammen at jeg er sulten, jeg. Må spise litt….

      1. Det er rett og slett tråkig og demotiverende med denne dårlig hørselen, men har ikke noe valg. Må jo bare henge med i dette livet! Salat er godt, mmmmm – håper du fikk deg noe mat!

    5. Som du strever med de appartene. Skjønner de ikke at du må ha hjelp øyeblikkelig når sånt skjer? Merkelig. Jammen godt du kan nyte en salat og gå tur. Nå skinner jo sola, så dagens tur bli kanskje triveliger enn i går kveld. Da ble det regn på meg, men jeg hadde på regntøy. Ha en fin dag 🙂

      1. Ja, fryktelige greier. Ringte sykehuset. Hadde ikke time før om 14 dager. Men jeg måtte jo bare ta den timen. Nå er det ut og gå. Kaldt i ettermiddag! 🙂 Huttetu…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg