Jakte på sola 💚

 

God morgen lesere 🥰 

 

Det er lørdag og fri, ja jeg var en tur på jobben i går også..

 

Her i Fredrikstad er det meldt sol og sol og 20 grader. Men hvor er sola..? Ikke utenfor hos meg i hvert fall, men får se om den dukker opp. Lufta er småkjølig sånn uten sol..Så får se hva jeg finner på! Skal i hvert fall ut i hagen og klippe plen og ordne litt..Så får man se hva jeg gjør etter etter det! Lørdag…Alltid nok å gjøre både ute og inne. Og skulle absolutt ryddet litt i kleshaugen..Kanskje jeg får ånden over meg! Vet ikke..Skaprydding, ikke det morsomste jeg vet akkurat..Men må til innimellom!

 

På denne årstiden vil jeg egentlig bare være ute og plukke blomster og dra på tur! Til Telthusbakken

 

MAI – MIN FAVORITTMÅNED

 

14 kommentarer
      1. Det er skikkelig kjedelig…….For det er så vanskelig å vite hva man kan soertere vekk..
        Kaste, kaste ikke…..Gi bort, beholde….Så er man like langt!
        Kos deg ute, sola kom her nå – så blir mye hageliv.

    1. Her har sola vært på besøk siden tidlig på morgenen og fortsatt, og akkurat nå begynner den å fylle balkongen også. Håper du får en solfylt og fin lørdag, klems 🤗

      1. Tusen takk, sola kom her også…Så deilig..
        Var en stund redd det ble samme sure været som i går…Men sola kom og det ble varmt og godt.
        I går var det jo så surt..
        Klem og fin kveld….

    2. Her harvi tatt fram boksen med sommerklær, så vi må bare rydde en av de nærmeste dagene 😉
      Vi fikk litt sol og varme i dag, og det var godt ☺️ God lørdagskveld. Klem ❤️

      1. Deilig at sommerklær kommer frem..Ja, her må det legges vekk vinterklær nå..
        For har ikke plass til alt i skapet..og noe må jeg sortere og gi bort til Fretex..
        ..
        Kos deg masse med kvelden <3 klem…

      1. Dagen ble utrolig vakker den, men jeg ble litt bekymret om dagen i dag ble like grå som i går..
        Men det ble sol og varmt…Nydelig..

    3. Her var det tåke først på dagen, men så ble det sol. Vanskelig det å vite hva man skal ta vare på av klær. De som ikke er så fine lenger, bruker jeg til hverdags, så da blir det fort fullt. “Vokser” ut av noe da, – men har jo et håp om å komme inn i det igjen. 😅🤣

      1. Ja, mine skap er fulle og jeg bruker ikke alt, så må rett og slett gi bort til Fretex
        og legge vekk vinterklær nå altså. Jeg også, når klær ikke er så fine lenger eller mista fargen eller
        blitt nuppete så blir hage- og turklær her hjemme.
        Ønsker deg en fin kveld..🥰

      1. Helt enig, det er det alle beste…
        Jeg pleier å legger vekk vinterklær og omvendt. Ikke fått gjort det enda.. 🙂 Men det skjer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg