Innkjøp av bukser – hva er det?

Hallo i lukan 🙂

Før handla jeg masse klær. Nå synes jeg ikke det er gøy lenger. Shoppe. Prøver rett og slett å begrense dette og bruke det jeg har. Pluss at det ikke gir meg noe å fly rundt i et kjøpesenter. Noen ganger drar jeg og spiser middag på slike steder. Ganske billig og god mat.

Fredag skulle jeg spise middag. Havna i noe som heter Elleville dager. Salg rett og slett. Kaller det litt opprydding jeg. Masse ræl til en billig penge og leter man lenge nok så finner man jo noe…

Denne buksa fant jeg inne i en butikk, kosta kr. 200. Veldig fin passform. Fin å ha på og litt pynt som belte. Var fin synes jeg da.

 

 

Og ute i et stativ var det masse bukser til kr. 100. Så da fant jeg en til. Den var også god å ha på seg. Begge buksene fra Kappahl. En butikk jeg aldri nesten har funnet noe. Men har ikke tittet så veldig mye der heller. Men kr. 300 for 2 bukser er jo ganske greit synes jeg.

Hadde nesten ikke bukser skapet. Har mange da, men mange som bare er brukandes her hjemme.

Og uka før det. Fant jeg 1 svart olabukse fra Weekday og 1 penbukse fra Samsøe og Samsøe i en annen butikk..Så deilig å ha litt å bytte med igjen. For jeg er jo på jobb hver dag og greit med litt forskjellige. Før dette kjøpet hadde jeg bare 3 greie bukser å bruke på jobb på vinterstid.  En vanlig olabukse, en svart olabukse og 1 dressbukse. Litt lite, men nå er jeg fornøyd. Forresten er det inn å ha lite klær i skapet..

#blogg

9 kommentarer
    1. Det var en billig handel😊
      Jeg har fått det for meg at jeg skal sy mye av mine egne klær jeg da. Og nå trengs det vist ei ny runde med symaskinen igjen snart.
      Fikk første oppdrag på en kjole her om dagen. Det kan bli spennende. Det har jeg ikke gjort før. Men har sydd litt til mannen min og meg selv.😊😊

    2. Det var en billig handel😊
      Jeg har fått det for meg at jeg skal sy mye av mine egne klær jeg da. Og nå trengs det vist ei ny runde med symaskinen igjen snart.
      Fikk første oppdrag på en kjole her om dagen. Det kan bli spennende. Det har jeg ikke gjort før. Men har sydd litt til mannen min og meg selv.😊😊

    3. Synd du ikke viste baklommene for etter et utall av ganger sammen med Eli (var lidenskaplig olabuksesamler) så har jeg lært meg merker ved å se på baklommene. Har jo sine fordeler når vi var ute å gikk blant folk 😉 jeg kunne studere …………helt uten at hun reagerte for jeg visste så på baklommer. Samlingen hennes måles i høyden og er myyyye høyere enn meg og i to høyder. Noen ganger er det en fordel å være 169. Hadde jeg vært 205 så hadde samlingen blitt ille dyr.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg