Ingenting er normalt

 

Rar tid vi lever i synes jeg. Jeg driver jo og sykler og går til jobben om dagen. Se her: Den eviglange veien Det er kanskje ikke så rart for jeg går jo mye ellers også, men sjelden til og fra jobb. Jeg er den som vil raskt hjem og så kan jeg dra til byen eller gjøre andre ting etter det. Men føler at jeg må hjem først, da føler jeg at arbeidsdagen min er over! Skifter litt klær og fyker ut den døra igjen – da har jeg fri og det er ikke en del av arbeidsdagen!

 

Men i dag måtte jeg innom byen og kjøpe et kort blant annet. Så bare dura gjennom byen og hjemover. Innom Normal for å kjøpe litt krem og sånt. Men i det jeg står i køen så ser jeg en kasse med Covid 19 – hurtigtester??? Der går grensa for meg altså. Tror de kosta 59.- eller noe. Husker ikke helt. Men Normal for meg er sminke, kremer etc. etc…og godis m.m. Så går jeg ut av butikken og 30 meter til og der står en container som reklamerer med gratis hurtigtest! Bare til å stille seg i kø!

 

Sikkert jeg som er rar, men savner en skikkelig pølsekiosk i byen!  Det er i grunn lenge siden vi hadde. Veldig mange år siden. Nå er det kiosker med helt andre ting….Men det er vel den nye normalen. Må bare tenke annerledes i mitt hode! 

 

G o d   N a t t

6 kommentarer
    1. Ingenting har noengang vært normalt, ordet normalt er det dummeste ordet noen gang laget, og testene på Normal koster 58 kroner og er ikke normale i det hele tatt. Når tirsdag er overstått så skal jeg ut av døra og se på det unormale livet igjen, men jeg skal også ta meg en tur innom McDonalds for der føles alt som normalt i det minste. Natta Solliv, og fin fin dag til deg i morgen, blir sikkert hett på din kant også 😜🥰

      1. God morgen og takk for hilsen! Nei, det er ikke mye som er normalt nå! Vii må bare tenke at alt er unormalt! Kos deg med en burger etterhvert – det er fryktelig normalt!!! Fin dag videre… 🙂

      1. Ja, de er verken fugl eller fiisk. Man får ikke noe grønt “pass” når man har dette som bevis. Det er egentlig 0 verdt. Trenger man å komme inn på en konsert/kamp så er man like langt. Det er ingen dokumentasjon. Man må bruke de andre testene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg