ingen tur til paris

 

God morgen….sitter her med kaffekoppen. Det er lørdag og sol…Deilig det da.Etterhvert spise et par knekkebrød og et glass melk til. Ordne resten av helge-rengjøringen her hjemme. Nok å gjøre hele tida. Bare man orker og gidder. Paris, blir det ikke og heller ikke Kreta! Sånn er det bare…Får ikke gjort noe med det. Samfunnet åpner opp for fritidsreiser tidlig i juni. Men bare her i Norge da. Har ikke bestilt noe. Aner ikke hva jeg skal i år! 🙂 Må prøve å tenke ut noe lurt…Men ikke lett synes jeg! Er rett og slett litt tom for ideer på reisefronten. Ser for meg reiser her i landet i sommer blir veldig mye mennesker å forholde seg til. Da alle MÅ feriere her hjemme.

 

Kanskje blir jeg bare hjemme her i sommer og tar noen dagsturer….Men savner KRETA <3 Det er alltid noe vi skal til…Det er litt rart..Kjenne det nydelig vannet når man bader. Salt og deilig….Jeg bare elsker å bade. Men bader jo her hjemme også da. Så blir jo bad på meg <3 Men jeg slapper av på en annen måte når jeg reiser. Er man her hjemme så finner man alltid på noe med hus og hage. Greier ikke å kose meg slik jeg gjør på ferie. Sånn er det kanskje for alle. Men sånn er det for meg:  Fort jeg står opp om morgenen så kommer ørneblikket ute og inne…HVA skal jeg gjøre/jobbe med i dag! Vel en ting er sikkert…En kaffekopp må til før ørnen er klar! 🙂 

 

ord, ord ord…..

8 kommentarer
    1. Ikke veldig lett det der.. og tida går jo så fort. 🙂 Vi har i alle fall fått reservert tre uker i Lofoten der vi pleier å være.. Hadde jo bare en ,, men utlendinger som meldte avbud 🙂 Men vi teller ennå på knappene….. Ha en fin lørdag 🙂 Klem 🙂

      1. Veldig vanskelig med ferie i år synes jeg……….:) men man trenger jo fri også! Og oppleve noe annet enn det å gå rundt dørene hjemme 🙂

    2. nei for dem som er vant til å reise til utlandet om sommeren blir nok denne sommeren annerledes,vi er som oftest i Norge uansett vi,med bobil kan vi kjøre dit vi vil ,veldig greit i slike dager iallefall

      1. Kjent med bobil i disse tider. Ikke greit å finne steder, men lite folk ellers. Hotell må vel bli smekkfulle når alle skal være her hjemme i Norge..Vi koser oss på Kreta. Men vi får glede oss til neste år kanskje…:) Da må vel grensene være åpne…!

    3. Vanskelig å finne på noe ja, hvis man er vant til utlandet. Jeg pleier å holde meg i Norge i sommerferien. Men ei venninne og jeg tar gjerne en storbyferie i august . Det ble det ikke noe av i fjor . Og nå blir det heller ikke i år da.
      I fjor tok vi en Norgestur i stedet pga den ustabile formen min. Da endte vi i Eidfjord. Det var koselig det også😊 Du har litt tid enda til å tenke ut noe koselig😊

      1. Tusen takk …Nei, ikke så lett. Men må tenke litt lurt…Men ingen krise å bli hjemme altså. Men Kreta er et flott sted og klart jeg vil savne det…Men men det kommer vel en anledning….senere..Norge er flott. Men dyrt å reise i…Og jeg tenker det kan bli mye folk…Klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg