Ingen jul uten…

 

Julegaver hører med til jul, akkurat som gaver til bursdager! 

 

Jeg var heldig og fikk mye fint. Nyttige ting! 👜🍶

 

Shoppingbag. Den elsket jeg altså..Kjekk å ha når man går til byen og skal innom litt butikker som ikke er matvarer..Når man shopper litt fra Normal, Søstrene Grene, Life og slike butikker. 

 

 

Sitteunderlag –  (kan brettes ut slik at det blir større) når man er på tur, hører med! 

 

Eldste sønn har kjøpt rett fra butikken, da han var på en tur før jul en gang og passet på å handle litt. Ellers så legger jeg ved en link til nettbutikken nedenfor her!

 

Gavene er fra gutta…

 

 

Kaffe på tur – krever en god kopp! Alt fra Øyo, norsk design siden 1882. Du finner litt her på denne siden også: OEYO.NO Jeg ble superglad, jeg som er på tur hele tida! Går og går…Turting, er nyttige fine gaver! Og det er faktisk også en fin motivasjon! Komme seg ut i naturen og i naturen finnes ikke disse fire veggene som kan være slitsomme innimellom…

 

Julegaver 2023

14 kommentarer
    1. Fine gaver det der og ting du kan ha glede av mange ganger. Fikk sjøl truser, laken og litt konfekt. Etter min mening er en god gave noe man kan ha glede av året rundt.. Ha en fin kveld.

      1. Takk, ja ble skikkelig glad for slike gaver som dette.Ut på tur er livet og alltid moro med noe nytt!
        Dette er ting som blir brukt og ofte. Blir ikke liggende i et skap..
        Kos deg med kvelden…

    2. Fine gaver til deg 🙂 Jeg synes også nyttige gaver eller opplevelser er helt perfekt. Fikk ikke noe “dall” i år. Utenom kanskje den blomsterbuketten i lego, men den ønsket jeg meg jo. Og den har vært nyttig for hjernen 🙂 Og hendene for så vidt 🙂 Det nettet du fikk så fint ut. Er det lett å bære på? Jeg synes ofte at hvis ting blir for tungt vil jeg heller ha det på ryggen.

      1. Mange takk, ja supre gaver.
        Handlenettet var lett som en fjær og kan lukkes med en knapp..
        Så ikke noe problem å bruke dette i byen her eller ta med til Oslo.
        Jeg går mye med sekk, men tungvint når man handler litt varer her og der i byen..Roter rundt i sekken etter lommeboka.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg