in the morning

 

Da satt jeg her da, på vei til jobb igjen…Dagene flyr. Jeg koser meg veldig når jeg er hjemme! Akkurat nå er det litt pusleri til julegaver. Hadde ikke tenkt å pusle så mye til jul. Men fant ut at da slipper jeg å fly så mye i butikker! Det har jeg ikke lyst til nå akkurat! Så da kom jeg på en ide til flere i familien så da diller jeg litt! Jeg har jo 3 brødre og 3 svigerinner! Vi gir hverandre gaver. Ikke sånne dyre ting da, men likevel tankene surrer! Gir også noe til barna dems. Men ikke dyre og store ting. Jeg strikker jo ikke en hel genser lissom til en av de! Til gutta mine shopper jeg mye på nettet i år! Så bare en ting å si det hjelper på! <3 Jul blir det i denne rare såre tiden! Liker ikke utviklingen av denne tråkige sykdommen! Tar jo aldri slutt…..

 

Da sier jeg bare – God mandag! 

12 kommentarer
    1. god morgen .Greit å pusle med litt ,kjekt å gi noe lite om familien er liten ,vår familie er kjempestor så det er helt umulig ,vi er rundt 50 stk med foreldre søsken tantebarn og barnebarn ,og med grantantebarn ? ja jeg har kommet ut av tellingen hi hi

      1. Tusen takk, ja – vi er 30 ca. Og jeg pleier å gi ca. 200 til hver person. Det får holde. Et år ga jeg jeg 500.- til hver person, men det ble for mye så jeg har gått ned til 200.- Mer enn bra nok…+ at de kanskje får noe hjemmelagd! Skjønner at 50 personer blir litt mange å styre med!

    2. Nei, det tar visst aldr slutt. Tryggest å kose seg hjemme. Koselig med litt forberedelser mot advent og jeg synes stjerna de var så finfin. Jeg har heklet noen som er mindre. De er fine til å henge på pakker. Her er det mest klart av gaver, så jeg slipper å rase i byen blandt folk mer enn jeg må. Ha en fin kveld. Klemsiklem:)

      1. Best å være hjemme om dagen ja. For nå begynner det å bli mye styr i butikker..Ja, tenker å hekle noen mindre jeg også!
        Så flink du er da! Ferdig med gavene alt nå! Klem og fin kveld..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg