ikke så ofte man ser

 

Dagen gikk unna med regnet som kom…Nå er det ganske ok igjen ute. Men var ikke meldt regn i dag da! Men regn trengte vi..Men jobbet hele uka i sol og stek og når helgen kommer så kom regnet. Litt kjedelig..Jeg var i byen en tur..Hadde ikke bil. Møtte eldste sønn min – han kom med toget..Så tok han bilen med hjem. Så jeg tusla over til byen 🙂 Ganske greit da..Men på hjemveien gikk jeg og det blåste opp og regnet veldig en lang stund. Til slutt måtte jeg melde fra at jeg burde bli hentet 🙂

 

 

Virkelig artig å se…en boble <3 mange gode minner. Pappa hadde en slik. 

 

 

Vet ikke helt navnet på denne bilen. Var litt spesiell den å synes jeg. Artig å titte litt rundt seg..

 

 

Byen er fargerik og flott og folket er tilbake <3 

 

 

Mange måneder siden jeg så så masse folk i byen. Titta litt i butikker. Men gikk så gadd ikke dra på så veldig mye. Men salget har begynt. Så får tenke ut hva jeg trenger. Kjøpte en kjole til 149.- grei å ha på jobben tenkte jeg..Vet at det kanskje blir skapfyll, men men handlet såååå lite de siste månedene. Så hadde litt shopping-følelse i dag. I dag var dagen jeg egentlig kunne handlet bort mange kroner..Men gjorde det ikke!  🙂 

 

 

Her er brua over til Kråkerøy. Vanning pågår i denne varmen. På grunn av at jernet i brua trenger avkjøling slik at ikke klaffene sitter fast eller noe. Den åpner opp når store båter ikke kan komme under.. Åpner opp på visse tidspunkter…..Men her må man springe fort over.. Veldig få biler som setter ned hastigheten og enden på visa er jo å bli helt spruta ned…Knyttneven opp etterpå og sinna som en furie…Men gjort er gjort og spist er spist..Skulle tatt bilnummeret og sendt renseriegningen dit den skulle! Sånn er det…Ble ikke spyla ned i dag! Enda godt – hvite bukser…Hm…

 

I dag ble det suppelapskaus – smakte deilig. For denne uka har det jammen meg vært mange enkle middager! 

 

Det er lørdag – nyt kvelden…

 

 

10 kommentarer
    1. glemte jo helt av den fine bobla :=) vi hadde også en ,altså min pappa om sommeren stuet han den full 2 voksne og gjerne 6-8 unger baki bobla så kjørte vi til stranden og det var en god time å kjøre dit om ikke lenger :=)

    2. Den bobla vekker minner, for vi hadde en sånn da jeg var barn som var blå. Min første bil var også en boble, hvit, som var 5 år yngre enn meg, hihi! Jeg ble overrasket av regnet i dag jeg også da jeg var på gravlunden. Trodde ikke det skulle bli regn, så jeg hadde ikke paraply. Nei, så våt jeg ble….

    3. Jeg tenkte først: “ja, jammen uvanlig med en boble”. Men så så jeg hva som var festet på bilen: skiene! Det er i alle fall uvanlig midt på sommeren 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg