Ikke la det gro mose på deg

 

Ja, du leser riktig. Sitter du rolig så kan det skje…Best å være i aktivitet. Det du orker da så klart. Komme seg litt på tur blant annet. Sitte i sofaen rekker vi allikevel. Du rekker det du vil ikke sant. Det er så deilig å være på tur. Kom meg ut en god time i dag også jeg. Været var guffent. Jeg hadde vært på jobb. Kjempevondt i hodet. Rengjøring. Men tenkte ut må man og vet du – det reddet kvelden min…Jeg ble i bedre form etter en deilig gåtur i mørket. Gadd i ikke gå i dagslys i dag. Det var jo tåke så tykk som grøt. Like greit å gå i mørket da 🙂 Bildet er fra i går. 2 kumlokk. Grodd mose på – stått i ro!

 

Så ville bare si det og bildet ble jo litt kult da. I morgen håper jeg at jeg får skrive litt i gåskolen 🙂 Så heng med….

 

“Nei takk, ikke i aften”, sa døgnfluen.

 

13 kommentarer

Siste innlegg