ikke alle dager man trenger sminke

 

Jeg satt og venta på ferja i Gamlebyen hjem fra jobben i dag! Det blåste skikkelig, medvind til ferja og motvind hjemover.. Skikkelig kastevinder! Det er høst og ustabilt vær, til helga er det meldt finere vær igjen! I går øsregnet det og ikke så greit akkurat.

Mye styr og og jeg merker at nesa drypper skikkelig nå. Så har nok blitt smittet på ferja og fått meg en skikkelig høstforkjølelse. Så da er det vel bare å mure seg inne og vekk fra folk noen dager!

 

I disse tider så er det annerledes. Før om årene kunne man jo dra på jobben hvis man ikke snørret veldig da! Det har jo aldri vært greit! 

 

 

 

 

Når det blåser fra alle kanter…

18 kommentarer
      1. Ja, hører med og særlig nå som jeg tar ferje med en hel haug unger hver dag og der er det ikke en meter avstand. Og kaldt og varmt og regn og blåst. I går var det skikkelig rufsete vær!

      1. Kjedelig, sitter her med nesa i en klut! Kjipt….
        Men tusen takk 🙂 Jeg er jo aldri sjuk, mange år siden…men men..
        Var det kalde været og regn og alle ungene. Ble skikkelig bløt i regnet og ja det regnet bortover….
        Klemmer…

    1. masse god bedring ,ikke kjekt å få høstforkjølelse i koronatider ,en kan jo fort lure på om det er det en har fått ,håper du blir fort bra igjen ,masse god bedring ,du får holde deg inne i varmen noen dager

      1. Tusen takk, Vedlig kjedelig. Men sånt skjer på denne tiden av året. Får bare holde meg her hjemme og slappe av ikke så mye annet man får gjort akkurat.
        Det florerer masse forkjølelse her nå!

    2. Jeg har lurt flere ganger på om jeg blir forkjøla eller om det kan være noe annet. Kjøpt hurtig -test. Og da er det greit å gå på jobb etterpå. Hvis det er bare litt “småtteri”. 😊

    3. Ja det er mange som har fått en slik høstforkjølelse…. jeg har enn så lenge sluppet unna – og krysser fingre for at den holder seg unna meg 😀
      Og sminke…. er sjelden jeg bruker det…. blir litt sløv…. men… jeg bruker dra til en klinikk og få nappet og farget øyenbryna – da føler jeg meg fresh i lang tid etterpå 😀 Egenpleie er godt 🙂

      Her er det skikkelig ruskevèr for tiden….

      God bedring!

      1. Ja mye av dette som går om dagen. Og det hører jo med å bli forkjølet noen ganger i året. Selv om jeg sjelden blir det.
        Du er vakker og trenger ikke så mye stæsj….Av gammel vane kliner jeg på meg litt hver morgen! 🙂
        Tusen takk og fin dag til deg.

    4. Sminke eller ei, men skikkelig ruskevær var det i går. Høst forkjølelsen slo til hos meg også. I tillegg fikk jeg bronkitthoste. Snørr og hostekuler. Plagsomt spør du meg. Mannen kom hjem med test kjøpt i fra apoteket, den var negativ. Jeg har ikke stukket nesen ut døra en gang. God bedring til deg og til meg. Klem

      1. Uff da, masse God bedring til deg og tusen takk. Ja, mye snørr som skal ut. Bra testen var negativ, jeg kjøper en når jeg
        skal ut døra. I dag bare er jeg bare inne. Nok med meg selv. Klemmer og fin kveld til deg og meg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg