ikke alle dager er like

 

Dagene er forskjellig. Både hvordan man opplever en dag og hva man gjør og hvordan været er. Her om dagen var det så utrolig vakkert vær!  Mange var sikkert på jobb og hadde ikke sjans til å nyte. Bare satt på jobben og så dagen bare forsvant ut av henda på dem..Jeg tenker da at man må være litt kreativ. Kanskje gå seg en tur i pausa.

 

Alle som jobber hele dagen skal ha minst 30 minutter pause. Viktig å passe på og samle alt man kan av dette sollyset altså! Det er ikke alltid det nytter å vente på lørdagen. Bare lørdagen kommer skal jeg nyte sola og finværet. Men hva skjer, når lørdagen kommer så kan det være grått og trist. Blir ikke det samme. Titter ut av vinduet nå. Det er tåke og grått. Men mulig det klarner opp litt i løpet av dagen da…!

 

Og rekker man ikke gå seg en tur i pausen. Så forskyv middagen litt og gå ut den døra med det samme du kommer hjem! Det har jeg gjort veldig mange ganger her i livet. 2 knekkebrød i lomma og ut på tur! Og i disse V for virustider så er det absolutt viktig å være mye ute! Er det noe jeg brenner for her i livet så er det å komme seg ut..Bruk alle muligheter du har og vær kreativ!

 

I 27 år har jeg gått hver eneste dag, både 2 og 3 turer pr. dag! Alltid vært glad i å være ute. Men først for 27 år siden ble det en rutine for meg! 🙂 Gull verdt! 

 

 

Lørdagen er her. Nyt den…..

 

Enhver står alene på jordens hjerte, gjennomboret av en solstråle, og med ett så er det aften.

 

 

6 kommentarer
    1. Flinke du, rett og slett 😀 Skal en tur ut i dag, men hvor mange skritt det blir ut av det, det vet jeg ikke. Men det er neppe det viktigste 🙂 I dag er det faktisk gløtt av sol 😀 Nyt lørdagen 🙂

    2. Du er så flink! Håper jeg en gang han få på plass den rutinen igjen jeg også. Jeg var veldig flink til å gå flere ganger om dagen før jeg ble “syk”. Men med din inspirasjon SKAL jeg få det til.
      Ha en flott dag gode deg😚

      1. Tusen takk. Elsker jo å gå. Og det er masse fint å oppleve. Både i naturen og rundt ved byen. Deilig å komme seg ut. Hjelper hos dere også når snøen smelter og forsvinner. Alt blir lettere da…Klem til deg.

    3. Hihi, så kreativ er jeg hver dag…. går alltid tur i lunsjen! Må ut og klarne hodet før jeg setter i gang igjen! Så – det anbefales på det varmeste! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg