Igjen viktig å påpeke!

 

Neste gang jeg er i Oslo skal jeg kjøpe meg en slik blokk! Du finner dem her: Nobels Fredssenter nede ved Aker brygge! 

 

Ellers, så har jeg jo vært på jobb..Så rekker ikke så mye mer enn å komme meg til og fra jobben..Spise noe mat når man kommer hjem og holde på ute litt til man stuper…hehe..Neida rekker alltid å gå tur! Det liker jeg jo..I morgen fredag allerede…dagene går unna altså..Liker jo ikke det jeg. Jeg er ikke den som venter på neste helg, på fredagen eller noe sånt. Prøver å leve hver dag jeg, trives best med det! Og nyte livet, i morgen lønn…Vel, da har man planen klar – ut og spise litt på byen tenker jeg! Teste et nytt sted, jobber jo med den saken nå..Finne meg et sted som jeg stortrives med, men ikke så lett! Kanskje det beste kjøkkenet er mitt eget… 🥰 

 

Men du ha en fin kveld da! Ingen er bare det du ser Ingen er bare det du ser ❤️

 

Kos deg…

12 kommentarer
    1. Det blir ikke alltid tid til så mye etter jobb, kjenner godt til den. Jeg kunne godt ha tenkt meg å sette på bremseklossene på dagene. Allerede 14 dager av ferien min er brukt opp og det har gått veldig fort. Ha en fortsatt fin torsdagskveld 🥰🥰

      1. Tita går for fort…tenk at halve ferien din er over…
        Nyt masse de siste 2 ukene også da! Rekker lite når man drar hjemmefra 0700 og er hjemme kl. 1700..
        Sånn er det jo!Men får nyte når man har fri! Klem…

    2. Jobb ja… savner det … er liksom i limbo-land 🙂
      “Ingen er bare det du ser” er sant <3

      Lag deg en fin fredag med lønn og mat ute på byen 🙂

      1. Tusen takk, det ble bad og sol på meg..Været var så fint! 🙂
        Skjønner at du savner jobben din, du var glad i å jobbe du <3 Klem..

    3. Det er helt sant! Ingen er bare det du ser.
      Men vi har en forestilling om at vi vet hvem folk er, merkelig nok.😅 Nyt helga og ett nytt spisested.🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg