Idyllfestivalen

 

Hei dere! I helgen er det det festival på Isegran, festivalen er på fredag og lørdag og alle billetter er utsolgt. Det er ventet 30.000.- mennesker til denne øya og festivalen på disse dagene! Så hvis du har tenkt deg til Isegran i helgen og ikke har billett så kommer du ikke inn. Alt av hoteller i hele Fredrikstad er utsolgt denne helgen og har vært det lenge! 

 

Jeg gikk en tur på øya i går for å suge til meg opplevelsene, skal ikke på denne festivalen jeg..Kommer bare til sitte på andre sida og være gratispassasjer tenker jeg. To dager på konsert, med masse høy musikk fra mange scener i to lange dager – blir for mye for meg hørselskade..Det hadde vært gøy med denne opplevelsen..Jeg får helle bare nyte øya når det er færre mennesker der! Men dette blir utrolig fett tror jeg! 💜

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det var oppbygging av scener og partytelt og mat-vogner og masse greier..Tenk mat og drikke til 30.000 mennesker på to dager! Det er mye! Dette blir en stor fest….Flotte musikk og så mange kjente band og artister – topp!   IDYLLFESTIVALEN

 

💜Idyll på Isegran!

 

 

16 kommentarer
      1. Man kunne valgt en dag også.. Men orker ikke det heller jeg 😀en konsert er fint vettu.. Men fra kl. 1500 til 2359…hmm..Men er idyll for de med kondis.

    1. Artig for de som liker slikt, men jeg er ikke noe festivalmenneske. Moro at du får med deg musikken likevel da. 😊

      1. Veldig flott festival, men jeg sliter jo med hørsel og øresus..
        Så tenkte at det ble litt mye for meg.
        Aner ikke om jeg finner en plass her på Kråkerøy hvor man kan høre litt.
        Men tusker ned på fredag og sjekker..:-)

      1. Ikke sant, unge mennesker elsker jo musikk og de godt voksne også som ikke har små barn..
        kan jo bare nyte to dager med fest! 🙂 klem..

    2. Fantastisk. Det må være umulig å unngå å legge merke til. Men skjønner godt at du holder deg på god og trygg avstand. 🤗 lykke til. 🤗 klem

    3. Så gøy med festival for de som liker fest og høy musikk, noe jeg ikke er lenger… Blir sliten når det blir for mye folk og jeg må skrike for å bli hørt. Det er Byfest på Lillestrøm som starter i morgen, med flere konserter men jeg har ikke bestemt meg for om jeg skal dra dit enda. Ha en fortsatt fin kveld 🥰

      1. Ikke sant, jeg sliter veldig på grunn av hørsel så jeg må være forsiktig..
        Derfor ville jeg ikke kjøpe meg noen billett. En konsert går fint, men en festival er så mye mer ja.
        Du får tenke på det! Artig med byfest, sikkert ikke så veldig masete og er det mas så kan man jo bare gå..
        Annerledes med festival, hvis man har kjøpt pass for 2000-3000. Da må man lissom være der..

    4. dette blir flott tenker jeg ,og nydelig sommervær hos dere også ,regn oog 14 grader hos oss og det skal være slik iallefall til langt ut i neste uke ,så det er viktig å nyte dei varme fine dagene når dei er her

      1. Ja, det er nydelig om dagen…koser meg veldig.
        Festivalen blir helt sikkert veldig IDYLL for de som elsker høy musikk og masse menensker og
        styr i to dager til ende….Jeg kommer bare til å titte litt på sidelinja og lese reportasjer
        og få bilder fra sønn min…han skal jo dit! 🙂 stå i baren og selge øl..

      1. Tusen takk, jeg digger folk – men er redd det blir for høy lyd som ødelegger hørselen enda mer!
        Litt går, men to dager til enda….tja… Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg