Idyll

 

Hei fine folk, jeg skal straks sykle ned og se litt på livet her nede på Kråkerøy..Det er Idyllfestival og mye folk! Artig å se, titte litt og bare se stemningen. Dessverre har jeg ikke billett, i dag er det nydelig vær og det hadde vært gøy å være der! 

 

 

I går var det regn og regn og regn – så kjedelig! Sønn mim jobber der, han er barsjef i en av barene. Det er 4 barer..Nok å gjøre, i dag er det 15.000 mennesker som skal inn på området. Og sola skinner og det er strålende vær…

 

I dag har jeg slappet av mye på veranda og ligget på solsenga, det har vært deilig..Ikke ofte jeg har tid til det, men i dag hadde jeg det! Strålende fornøyd..med dagen!

 

Men nå skal jeg bare skifte litt, finne tråsykkelen og ta meg en tur.. Snakkes sikkert senere…Ha en fin lørdagskveld i heimen! 

 

Idyll 💜

6 kommentarer
    1. Du får nyte festivalen fra utsiden, noe som også kan være interessant.
      Ja i dag har det vært nydelig vær, i motsetning til i går som vi hadde rene skybruddet på kvelden.

      1. Tusen takk, været var jo så flott i dag og i kveld…
        Artig å se festen litt på avstand…her var det topp underholdning altså! Klem…
        Se hva jeg skriver til Utifriluft..

    2. Håper du koser deg med “masse” idyll – selvom det bare er fra utsida! Har vært deilig idag, men litt for kald vind! Uansett – har fått sola meg – gått masse og nyti! Klemmer <3

      1. Ja, utrolig artig å se sjukt mye folk, noen sjangla…noen fikk håndjern.
        Og andre ble hevet ut av vakter og revet av armbånd (slike som man har når løser inn billett)…
        Det var det…lissom…ingen vei tilbake og billetten borte! Haha…
        Herregud, for et digert party……Jeg har gått veldig mye + sykkel…så
        fornøyd med skritt og alt jeg…God klem..

    3. Det er nok litt koseligere å være på en slik festival i solskinn, men sånn er det med dette været.
      Husker da vi drev butikk på 90 tallet, og vi hadde bod på Bondens marked i Rakkestaf. Det plaskregnet, og ble mye gjørme, men hvem tror du solgte masse gummistøvler? 😁
      Det var oss det. De kom fra de andre bodene og kjøpte også 😄

      1. Herlig historie, selge gummistøvler på en slik dag var nok gull ja!
        Festivalen på lørdag var nydelig, med fredag var det gørtrist vær!
        Men er man ung så holder man ut i regn i 10 – 12 timer vettu… 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg